سرمربی فرانسه: بی نقص نبودیم
سرمربی فرانسه با وجود برتری پرگل تیمش برابر ایسلند معتقد است تیمش بازی بی نقصی نداشته است.

دو تیم فرانسه و ایسلند در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر ۲ فرانسه به پایان رسید. دیدیه دشان(Didier Deschamps) سرمربی فرانسه بعد از این دیدار گفت:‌ درست است که نتیجه پرگلی برابر ایسلند کسب کردیم ولی شب فوق العاده و بی نقصی نداشتیم. برای بازیکنانم خوشحالم که توانستند شب خوبی را پشت سر بگذارند و نشانه های مثبت زیادی را ارائه دهند.

برای هواداران فرانسه هم خوشحالیم که توانستند شب خوب و خوشحالی را داشته باشند. در نیمه نخست توانستیم ۴ بار به گل برسیم و همین باعث شد کارمان در نیمه دوم راحت شود و استرسی نداشته باشیم و به همین خاطر چند تغییر نیز در ترکیب خود داشتیم. ژیرو(Olivier Giroud) و کوشینلی(Laurent Koscielny) را از زمین بازی بیرون کشیدم چرا که آنها تک اخطاره بودند و احمقانه است که با نگه داشتن آنها در زمین باعث دو اخطاره شدن این دو می شدم.

سرمربی فرانسه ادامه داد: برابر آلمان که قطعا بهترین تیم جهان است در مرحله نیمه نهایی بازی داریم. حتی اگر ایتالیا برای آنها سختی های زیادی در مرحله یک چهارم ایجاد کرد، باید تاکید کنیم که آلمان بهترین تیم جهان است. از اینکه در این مرحله برابر بهترین تیم جهان دیدار خواهیم کرد خوشحالیم و باید تمام تلاش خود را برای پیروزی نشان دهیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir