تمرین شاداب تیم ملی برگزار شد
تمرین شاداب شاگردان کی‌روش در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران صبح امروز (یکشنبه) از ساعت 10:30 در زمین چمن مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری شد. در ابتدای تمرین بازیکنان در گروه‌های پنج یا شش نفره تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری پرداختند. در این تمرین هر یک از بازیکنان باید برای دیگری پاس روی هوا ارسال می‌کرد و نباید توپ به زمین برخورد می‌کرد. اگر بازیکنی به اشتباه توپ را به زمین می زد توسط بازیکنان به صورت شوخی مورد تنبیه قرار می‌گرفت.

در ادامه کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) بازیکنان را در میان زمین جمع کرد و پس از لحظاتی صحبت کردن برای آنها تمرین تیم‌ ‌ملی شکل جدی‌تری به خود گرفت. بازیکنان در بخش بعدی زیر نظر مربی بدنساز تیم و با انجام حرکاتی با توپ بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه تمرینات تاکتیکی کی‌روش را مرور کردند. در تمرین امروز تیم‌ ‌ملی شادابی خاصی در چهره بازیکنان مشهود بود. آنها بارها و بارها با یکدیگر شوخی می‌کردند.

مطابق روزهای گذشته فقط 15 ‌دقیقه ابتدای تمرین امروز به روی خبرنگاران باز بود و در ادامه شاگردان کی‌روش پشت درهای بسته تمرینات خود را پیگیری کردند. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز سه‌شنبه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی خواهد بود.


ردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir