بازتاب گسترده استعفای کی روش در رسانه های پرتغالی
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان با استعفای خود به صدر اخبار رسانه‌های پرتغالی بازگشت.

کی روش استعفایش را تایید کرد

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با انتشار بیانیه ای استعفای خود از هدایت تیم ملی ایران را تایید کرد.

 در این بیانیه آمده است:

 بعد از جلسه ای با رئیس فدراسیون فوتبال ایران که 5 ساعت به طول انجامید، من نامه استعفای خود را از سمت هدایت تیم ملی ایران را تقدیم ایشان کردم.

 این تصمیم در شرایطی حاصل شد که بعد از این نشست به این نتیجه رسیدیم که هیچگونه شرایطی برای ادامه طرح آماده سازی جام جهانی وجود نداشته و مخالفت های همیشگی توسط سرمربیان باشگاه ها با برنامه های فدراسیون و سرمربی تیم ملی وجود دارد.

 بعد از گذراندن یک سال و قرار گرفتن در رتبه اول مرحله گروهی مرحله مقدمانی جام جهانی و قرار گرفتن نام ایران در رتبه اول رده بندی فیفا در آسیا، رئیس فدراسیون نیز تایید کرد نه اقتدار و نه شرایط لازم برای اجرای طرح آماده سازی تیم ملی وجود ندارد.

*************************************************************************

بازتاب گسترده استعفای کی روش در رسانه های پرتغالی

 استعفای کارلوس کی‌روش که روز گذشته در رسانه‌های ایران پیچید در رسانه‌های کشور پرتغال نیز بازتاب داشت.رسانه "اوجوگو" به خبر استعفای کی‌روش اشاره کرده و عنوان داشته که سرمربی تیم ملی ایران در جلسه‌ای 5 ساعته با مسئولان فدراسیون ایران برای ادامه مسیر به توافق نرسیده است. سایت "مایس فوتبال" نیز اعلام کرد که کی‌روش استعفای خود را از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران به طور رسمی اعلام کرده است.

این سایت از قول کی‌روش نوشت که او روز گذشته و پس از جلسه 5 ساعته با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و به دلیل آنچه عمل نشدن به تعهدات خوانده، استعفا کرده است.

"مایس فوتبال" در بخشی از گزارش خود اشاره کرده که پیش از این خبر داده بود کی‌روش پس از انتقاد شدید برانکو ایوانکوویچ به خاطر دعوت از بازیکنانش به اردوی تیم ملی، هفت بازیکن پرسپولیس را از اردوی تیم ملی اخراج و آنها را از امارات به ایران بازگردانده بود.

این سایت پرتغالی در پایان از تشکیل نشست فوق‌العاده فدراسیون فوتبال ایران در خصوص استعفای کی‌روش خبر داد و اعلام کرد که اخبار تکمیلی پس از این جلسه منتشر خواهد شد.

رسانه‌های پرتغالی همچنین به انتشار بیانیه سرمربی تیم ملی در شبکه اجتماعی هم پرداخته‌اند. آنها اشاره داشته‌اند که استعفای سرمربی پرتغالی تیم ملی در شرایطی رقم خورده است که تیم ملی فوتبال ایران در 11 دیدار اخیر خود متحمل شکست نشده و 9 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده است.

 

منبع: جام نیوز