شانتاژ خبری رسانه های عربستان كار خود را كرد و نه تنها انگشت نگاری و چشم نگاری از سعودی ها محقق نشد، بلكه بازيكنان الاتحاد در آرامش كامل و با محافظت ماموران نيروی انتظامی مسير فرودگاه مهرآباد تا هتل محل اقامت را طی نمودند.
 
فردا: كاروان ورزشی تیم فوتبال الاتحاد عربستان روز گذشته وارد فرودگاه مهر آباد شد. سعودی ها در حالی پس از یك ماه شانتاژ خبری علیه ایران با سلامت كامل وارد كشورمان شدند كه نحوه استقبال از آنان تفاوت های جالبی با آنچه در فرودگاه جده بر سر ورزشكاران ایرانی آمد، داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» روز گذشته مسئولین باشگاه پرسپولیس در حالی نمایندگان خود را با دسته گل به استقبال سعودی ها فرستادند كه بیشتر اهالی ورزش خواستار برخوردی قاطع و تلافی جویانه با كاروان ورزشی الاتحاد بودند.

در این بین نه تنها هیچ عكس العملی نسبت به آنچه در فرودگاه جده بر سر بازیكنان پرسپولیس پیش آمد، انجام نشد بلكه استقبالی كم نظیر از كاروان سعودی ها صورت گرفت.

بیش از این انتظار می رفت تا همانگونه كه مسئولین عربستانی به انگشت نگاری و چشم نگاری از ورزشكاران ایرانی پرداخته و آنها را در فرودگاه جده 9 ساعت معطل نمودند، مسئولان ایرانی نیز در قبال این بی احترامی عكس العملی نشان دهند. اما شانتاژ خبری رسانه های عربستان كار خود را كرد و نه تنها انگشت نگاری و چشم نگاری از سعودی ها محقق نشد، بلكه بازیكنان الاتحاد در آرامش كامل و با محافظت ماموران نیروی انتظامی مسیر فرودگاه مهرآباد تا هتل محل اقامت را طی نمودند.

مقایسه تصویر آنچه در جده گذشت و آنچه در تهران به وقوع پیوست

فرودگاه جده یك روز پیش از دیدار رفت پرسپولیس - الاتحاد

مازیار زارع, علیرضا محمد, علیرضا نور محمدی و جلال اکبری

هادی نوروزی

فرودگاه مهر آباد یك روز پیش از دیدار برگشت پرسپولیس - الاتحاد







مسئولان باشگاه پرسپولیس با رویی گشاده از نمایندگان كشوری كه این روزها شیعیان بحرین را به خاك و خون كشیده استقبال كردند. این در حالی است كه انتظار می رفت حداقل كاروان تیم فوتبال الاتحاد بدون هیچ استقبالی با بی مهری تمام وارد فرودگاه مهرآباد شده و به هتل محل اقامت خود بروند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:fardanews.com