اسطوره فوتبال کشورمان در حال مقابله با سرطان است و همه دست به دعا برداشتند تا ناصر حجازی دوباره از روی تخت بیمارستان بلند شود.
 
 
ایپنا: صبح امروز جمعی از اهالی فوتبال مثل حشمت مهاجرانی، اصغر حاجیلو، منصور رشیدی، محمد پنجعلی، کریم باقری و ... به بیمارستان کسری رفتند و از حجازی عیادت کردند.

نکته جالب اینکه با اصرار این پیشکسوتان از آتیلا حجازی تست خون گرفتند که اگر حجازی نیاز به خون داشته باشد از فرزندش بگیرد.

جو بسیار سنگینی در بیمارستان کسری وجود دارد و چند تن از هواداران ناصر خان نیز در لابی بیمارستان کسری نگران حال او هستند. اسطوره فوتبال کشورمان در حال مقابله با سرطان است و همه دست به دعا برداشتند تا ناصر حجازی دوباره از روی تخت بیمارستان بلند شود.

ناگفته نماند عدم حضور علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال باعث تعجب پیشکسوتان شده بود و آنها اعتقاد داشتند با این حال حجازی، فتح الله زاده نباید به قطر می رفت چراکه در چنین مواقعی ملی پوش اسبق که در بیمارستان بستری است، نیاز مبرم به حمایت دارد.

حسن روشن همبازی سابق حجازی در تیم ملی در لابی بیمارستان کسری گفت: «حجازی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است و هر کاری از دست ما برآید، کوتاهی نخواهیم کرد.»

محمد پنجعلی که سال‌ها کاپیتان پرسپولیس بود نیز درباره اسطوره استقلال گفت: «ناصر حجازی "تختی" فوتبال ایران است، کسی که حرف حق را همیشه می‌زند و به دنبال حقانیت است.»

ناصرخان در طبقه سوم و در بخش I.C.U بستری است و اجازه ملاقات را دیگر به هیچ‌کس بعد از ساعت 11 صبح ندادند و همه پیشکسوتان به همراه چند خبرنگار و دوستداران اسطوره در لابی نگران بودند و همچنان دعا می‌کردند.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:ipna.ir