عضو هيأت رئيسه مجلس گفت كه در صورت عدم تشكيل وزارت ورزش براي شركت در المپيك با مشكل مواجه مي‌شويم.
 
 
 
فارس: احمد ناطق نوری عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تشكیل وزارت ورزش و جوانان اشاره كرد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجلس دولت مكلف است كه هرچه زودتر این وزارتخانه را تشكیل دهد و وزیر آن را به مجلس معرفی كند.

وی افزود: بر اساس فرمایش امام خمینی (ره) اگر مجلس قانونی را تصویب كرد و شورای نگهبان هم به آن ایراد نگرفت هیچكس حق ندارد كه به آن عمل نكند.

ناطق نوری گفت: عدم تشكیل این وزارتخانه و معرفی وزیر مربوط به آن به مجلس بسیار خطرناك است و ضررهای زیادی را متوجه ورزش كشور خواهد كرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در حال حاضر حتی در بخش ورزش بسیاری از جاهایی كه وجود دارد نمی‌توان هزینه كرد و این مسئله بعد منفی دارد چرا كه اكثر تیم‌ها باید تا شهریورماه سهمیه المپیك بگیرند و اگر این وزارتخانه تشكیل نشود ما نمی‌توانیم در المپیك شركت كنیم.

ناطق نوری در این باره گفت:‌در صورتی كه پولی برای هزینه در ورزش وجود نداشته باشد شركت در المپیك هم منتفی خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ در حال حاضر تیم‌ها در اردو به سر می‌برند و هزینه این اردوها باید تأمین شود. همچنین تیمها باید مسابقات برون مرزی خود را داشته باشند تا تجربه كافی را كسب نمایند و بعد از آن سهمیه بگیرند تا در المپیك شركت كنند.

این نماینده مجلس در پایان تصریح كرد: هرچقدر كه تشكیل این وزارتخانه به طول بینجامد ضربه بیشتری به كشور می‌خورد.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com