تیم فوتبال استقلال در شرایطی که نیمه اول را از الریان قطر برده بود، در پایان به تساوی رضایت داد تا همچنان صعودش در پرده ابهام قرار داشته باشد.
 
مهر: دومین دیدار نمایندگان ایران در هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:55 دقیقه امروز سه شنبه در شرایطی برگزار شد که استقلال نیمه اول را از الریان قطر برده بود و شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی داشت اما در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا در نهایت بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

در این دیدار که در ورزشگاه 13 هزار نفری السد قطر برگزار شد شاگردان پرویز مظلومی در نیمه اول توسط فرهاد مجیدی( 6 و 39 ) به دو گل دست پیدا کردند اما در نیمه دوم این تیم السد بود که توسط خلفان ابراهیم(55) و حسین الهایدوس(75) به گل رسید توانست با این تساوی 9 امتیازی شود و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

در گروه اول نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تیم السد با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، النصر عربستان تا قبل از دیدار هفته پنجم که روز چهارشنبه برابر پاختاکور ازبکستان برگزار می شود با 5 امتیاز دوم است و استقلال هم با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد. با این شرایط شانس صعود استقلال به مرحله بعد کم رنگ شده است.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com