پیشکسوت پرسپولیس گفت: مسئولان باید به کارنامه مربیان نگاه کنند اگر این موضوع را هم کنار بگذاریم نوبتی هم باشد، نوبت من است که سرمربی پرسپولیس باشم.
 
پانا: حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با اشاره به حضور خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به خدا برای کار شخصی به پرسپولیس رفته بودم. مگر ما نمی توانیم به خانه خود که عمرمان را برای موفقیت آن گذاشتیم، برویم؟
وی افزود: من حتی از ۲ دقیقه بعدم خبر ندارم. فکر نمی کنم تا این همه دوستان هستند هدایت پرسپولیس به من برسد. فقط دوست داریم موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران این تیم را ببینیم.
سرمربی شهرداری تبریز ادامه داد: متاسفانه به ما کم لطفی می شود. کسی که نتیجه خوب بگیرد جایی برای کار ندارد اما برعکس اگر نتیجه بد گرفته بودم ۲۰ پیشنهاد داشتم. مسئولان هم دنبال کسانی می روند که بد نتیجه می گیرند.
درخشان گفت: برای عهده گرفتن هدایت پرسپولیس ، من تصمیم گیرنده نیستم. مسئولان باید کارنامه افراد را ببینند. اگر بحث کارنامه را هم کنار بگذاریم فکر کنم نوبتی هم باشد، نوبت من است. اگر این تیم را به من بدهند قطعا تلاش می کنیم تا روزهای طلایی دهه ۶۰ را زنده کنیم و به آن روزها برگردیم.
وی با اشاره به حذف پرسپولیس از لیگ آسیا خاطرنشان کرد: به نظرم مقابل الاتحاد خیلی خوب بازی کردند. اگر پرسپولیس بازی های قبل را نیز این چنین با قدرت به میدان می رفت، الان صعود کرده بود. قطار پرسپولیس دیر راه افتاد.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: کسی را نمی شود در این حذف مقصر قلمداد کرد. به نظرم باید بهتر برنامه ریزی می کردند. باید باور می کردند در تورنمنت مهمی پا می گذارند که خیلی متفاوت از لیگ است . اطلاعات پرسپولیسی ها نیز نسبت به رقبا کم بود.
درخشان در پایان با تبریک قهرمانی سپاهان گفت: مشخص بود سپاهان با این مهره ها و امکانات قهرمان می شود. با این نفراتی که داشتند پیش بینی می شد، به این مهم برسند. آنها شایستگی فتح لیگ دهم را داشتند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:pana.ir