روز پنجشنبه این برنامه با بیانیه ای رسمی، عذرخواهی کرد.
 
 
گل: خوردی گواردیولا، مجری برنامه رادیو «اونا اف ام» در گزارش دیدار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تفسیر ویژه ای بعد از گلزنی پدرو داشت.

بعد از گلی که پدرو رودریگس وارد دروازه ایکر کاسیاس کرد و راه صعود بارسا به دیدار فینال را مسجل کرد. گزارشگر این برنامه بعد از این گل گفت:« دیروز بن لادن افتاد و امروز مورینیو می افتد.»

البته روز پنجشنبه بود که مجری این برنامه با عذرخواهی رسمی در این رابطه گفت:« از شنوندگان، هواداران رئال مادرید و قربانیان تروریسم، باید بدانند که صحبت ما تنها یک شوخی بوده که به نظر کاملا بی لطف آمده.»

بیانیه رسمی ای که در این رابطه بازتاب یافت این بود:« مجموعه رادیو اونا اف ام بدین ترتیب از اظهارنظر گزارشگر دیدار بارسا- رئال بعد از گل پدرو رودریگس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی می کند.او در لحظه جشن گرفتن گل، در کلماتش زیاده روی کرد و فکر این را نکرد که این صحبتها ممکن است شنوندگان این گزارش یعنی مادریدی ها و قربانیان تروریسم را اذیت کند. البته قصد و منظور گزارشگر اصلا این نبود و منظورش تنها شوخی بود.بدین ترتیب و با توجه به برجسته شدن این نکته در شبکه های اجتماعی و شبکه های رسانه های خبری از این بابت عذرخواهی می کنیم، به ویژه از مربی رئال مادرید.»
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com