مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در حال حاضر با بی پولی دست و پنجه نرم می‌کنیم و مشکلات مالی در تیم موج می‌زند.
 
برنا: علی فتح الله زاده در خصوص شرایط کنونی استقلال گفت: استقلال در حال حاضر دوران طلایی فوتبال را طی می کند و امیدوارم این شرایط برای تمامی تیم ها به وجود آید تا فوتبال کشورمان به جایگاه واقعی اش برسد.

وی افزود: هنگامی که می خواستم مدیریت استقلال را قبول کنم، عقلم این اجازه را نمی داد، اما قلبم استقلالی است و به همین دلیل این سمت را پذیرفتم و با تمام وجود برای موفقیت در استقلال تلاش کردم.

مدیرعامل استقلال با اشاره به مشکلات داوری در رقابت های لیگ برتر خاطر نشان کرد: در  6 بازی اخیر استقلال از لحاظ داوری به مشکل برخورده است و این اشتباهات داوری باعث عدم نتیجه گیری ما می شود. در حال حاظر رقابت در بالای جدول رده بندی میلیمتری است و هر یک امتیاز برای ما حساس می باشد. اشتباهات داوری جزئی از بازی است، اما گله می کنم تا شاید این مشکلات مقداری حل شود.

فتح الله زاده تصریح کرد: استقلال شرایط خوبی در رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دارد و امیدوارم در بازی آخر مقابل النصر که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند تا با پیروزی در این دیدار بدون اما و اگر از گروهمان صعود کنیم.

وی به کمپ باشگاه استقلال اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات زیادی که در این فصل لیگ برتر داشتیم، توانستیم کمپ استقلال را با نام ناصر حجازی بهره برداری کنیم. زمین این کمپ نزدیک به 70 میلیارد قیمت دارد و همان مقدار که برای استقلال وقت گذاشته ام، برای این کمپ تلاش کردم. در حال حاضر نیز بخش اعظم این کمپ به بهره برداری رسیده و از اوایل خردادماه نیز تمرینات تیم استقلال در کمپ اختصاصی این تیم برگزار می شود.

مدیرعامل استقلال بیان داشت: هنگامی که منصور پورحیدری را به کمپ بردم، اشک در چشمانش حلقه زد و گفت "احساس می کنم استقلال شرایط خوبی دارد و شخصیت واقعی خود را پیدا می کند."

فتح الله زاده درپاسخ به این سوال که آیا شما در مسائل فنی تیم هم اظهار نظر می کنید، گفت: خیلی دوست دارم آنقدر در مسائل فنی اشراف داشته باشم که توصیه هایی را به کادر فنی گوشزد کنم، اما از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار ندارم و به همین دلیل دخالت نمی کنم. گاهی اوقات مسائلی را به تیم پیشنهاد می کنم، اما این مبنی بر دخالت کردن نیست.

وی در خصوص باخت های استقلال در نیمه دوم مقابل حریفان افزود: درخصوص باخت در نیمه دوم باید کمیته فنی استقلال کادر فنی را بازخواست کند و مطئمنا این کار طی روزهای آتی صورت می پذیرد.

مدیر عامل استقلال در پایان گفت: در حال حاضر با بی پولی دست و پنجه نرم می کنیم. مشکلات مالی در تیم موج می زند و بازیکنان بدهی های سال گذشته خود را نگرفته اند و البته مشکلات وزارت ورزش نیز باعث شده تا بودجه به تیم داده نشود و این موضوع مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com