تیم فوتبال تیان جین تدا با بیش از 26 هزار تماشاگر رکورد بهترین بازدید را در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از آن خود کرد.در روز پنجم از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا تعداد تماشاگران به مرز یک میلیون نفر نزدیک شد.
 
ایسنا: تا اینجا حدود 823 هزار 846 نفر 80 بازی گذشته لیگ قهرمانان آسیا را دیدند که به طور میانگین ده هزار و 298 نفر از هر مسابقه دیدن کردند. اما در بازیهای هفته پنجم تیم تیان‌جین تدا از چین با 26 هزار تماشاگر در بازی خود مقابل جه‌جو یونایتد رکورد بیشترین تعداد تماشاگر را از آن خود کرد.

در این بازی تیم چینی با سه گل مهمان خود را شکست داد تا بتوانند با این نتیجه به مرحله بعد صعود کنند.

اما تماشاگران تیم پرسپولیس در بازی تیم‌شان در مقاب الاتحاد عربستان با حضور 25 هزار نفری رتبه دوم این هفته را از آن خود کردند. اگرچه آنها نتوانستند ظرفیت کامل ورزشگاه بزرگ و 100 هزار نفر آزادی را پر کنند. با وجود پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل تیم عربستانی سرخ‌پوشان ایران به دلیل پیروزی بنیاد‌کار ازبکستان از صعود به مرحله بعد بازماندند.

در نهایت تیم کره‌ای اف‌ث سئول در بازی مقابل العین امارات 23 هزار نفر را به ورزشگاه کشاند و با پیروزی 3 بر صفر مقابل این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد با این حال رکورد بیشترین تماشاگر در یک بازی در بازیهای این فصل همچنان به تیم پرسپولیس تعلق دارد که در بازی با بنیادکار در تهران بیش از 31 هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمدند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir