دستیار مورینیو در صحبتهایی اعلام کرد که مورینیو دلیل محرومیتش را نمی داند.
 
گل: در همان روزی که سران یوفا تصمیم گرفتند تامورینیو را پس از اخراجش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا و جنجالهایی که درکنفرانس خبری بعد از بازی ایجاد کرد، برای 5 جلسه محروم کنند( روزنامه مارکا تعداد جلسات محرومیت مورینیو را 5 جلسه منتشر کرده)، آیتور کارانکا، دستیار مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سویا پشت میکروفن ها قرار گرفت.

مربی دوم رئال مادرید درواکنش نسبت به محرومیتی که از سوی یوفا برای مورینیو درنظر گرفته شده،گفت:« مورینیو از این تصمیم استقبال نکرد. آنها به مورینیو دلیل این محرومیت را نگفتند و سران باشگاه باانتشار بیانیه ای اعلام کردند که نسبت به این حکم درخواست تجدیدنظر خواهندداد.مورینیو از خودش دفاع خواهد کرد و تاپایان خواهد ایستاد. مورینیو الان نمی خواهد صحبت کند ؛چون می خواهد با حقوقش پیش برود. هنوز بازیهایی در لالیگا باقی مانده و باید برروی این بازی ها تمرکز کرد. ایده ما این است که تا زمانی که انگیزه ها و دلایل محرومیت مورینیو مشخص نشود، او در کنفرانس های خبری صحبت نخواهد کرد. مربی تیم ما تحت حمایت سران باشگاه است.سران یوفا دلیلی برای محرومیت مورینیو اعلام نکرده اند»

کارانکا در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در کنار مورینیو خواهد بود یا خیر گفت:« من قراردادی 4 ساله دارم و هیچ دلیلی برای عدم همکاری نمی بینم. زمانی که با من تماس گرفتند و از من خواستند تا مربی تیم باشم، گفتم که این افتخار بزرگی برایم است. بعد از 8 ماه ،هنوز هم همین طور فکر می کنم؛ از کار کردن در کنار مورینیو بسیار راضی و خوشحالم.»

کارانکا درمورد عدم بررسی شکایت رئال مادرید در مورد رفتار غیرورزشی تعدادی از بازیکنان بارسا از سوی یوفا گفت:« این صحبتی تکراری است.اینها مسائل کاملا شفاف و روشنی بودند که یوفا باید در مورد آنها قضاوت کند. تمام جزئیات و مسائلی که از آن شکایت کردیم، دردستان سران یوفاست.»

مربی دوم رئال درمورد ژستهای مورینیو در فرودگاه «ال پرات»شهر بارسلونا و در زمانی که کاروان رئال بعد از برگزاری دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی و در حال برگشت از بارسلونا به مادرید به نمایش گذاشت و حکایت از دزدی از رئال داشت گفت:« همه دنیا مربی ما را می شناسند و او با این ژست قصد داشت بگوید که همه دنیا دیدند که چه شده است.»

شنبه شب رئال مادرید مقابل سویا به میدان خواهد رفت و کارانکا در مورد این بازی گفت:« تیممان را برای رقابت به میدان می فرستیم.در دیدار مقابل بیلبائو و والنسیا تیم با سیستمی شفاف و روشن به میدان رفت و پیروزی شد. مقابل ساراگوسا هم تلاشمان را کردیم. از نظر ما تمام بازیکنان تیم مهم هستند و به قصد پیروزی وارد زمین خواهیم شد.»

عدم حضور بنزما در ترکیب اصلی رئال در دیدار نوکمپ، موضوع دیگری بود که کارانکا به آن پرداخت:« دلیل این موضوع، دلایلی تاکتیکی و تکنیکی بود. چند ماه پیش صحبتهای زیادی در مورد کریم مطرح شد ولی او بازیکن خیلی مهمی است. به نظر می رسد که تیم با او نیروی بیشتری دارد. ما از کریم راضی هستیم.چندی پیش به نظر می رسید که همه دنیا می خواهند کریم را رودرروی مربی تیم قرار دهند ولی واقعا این طور نیست.او همچنان یکی از مهره های مهم رئال هست و خواهد بود.»

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com