مهاجم برزیلی سپاهان گفت: با تیم سپاهان قرارداد دارم و با توجه به اینکه قراردادم با این تیم یک سال دیگر اعتبار دارد، تصمیمی برای بازگشت به استقلال ندارم.
 
مهر: فابیو جان واریو در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان اظهار داشت: تیم‌ای سپاهان و الهلال در بازی روز چهارشنبه گذشته برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند و با وجود اینکه سپاهان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف حریفان می‌رفت، بازی سختی در پیش داشت.

وی ادامه داد: الهلال تیم قدرتمندی است و سپاهان را تحت فشار قرار داد اما ما به امتیاز این بازی احتیاج داشتیم و از هیچ تلاشی برای کسب این امتیاز فروگذار نکردیم؛ اگرچه نتوانستیم با پیروزی در این بازی صدرنشینی خود را قطعی کنیم اما خوشحالم که صعود سپاهان به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با این پیروزی مشخص شد.

هافبک سابق تیم استقلال در مورد شایعات روزهای گذشته در مورد بازگشتش به آبی‌های پایتخت تصریح کرد: همه می‌دانند که من با سپاهان قرارداد دارم و قراردادم با این تیم دو ساله است بنابراین فصل بعد در سپاهان خواهم ماند و توجهی به شایعات روزهای اخیر ندارم.

وی گفت: نمی‌خواهم در مورد شایعات صحبت کنم زیرا تیم در حال حاضر در دوران حساسی قرار دارد و این ایام نباید سپاهان وارد حاشیه شود بنابراین بهتر است در مورد این مسئله سخنی بر زبان نیاورم.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com