برنامه اردوها و بازی‌های تيم ملی فوتسال تا آبان ماه امسال اعلام شد.
 
ایسنا: اردوی تیم ملی فوتسال ایران از روز یكشنبه 18 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می‌شود. این در حالی است كه حسین سمش، سرمربی این تیم برای شركت در اجلاس سالانه مدرسین فوسال فیفا، شنبه عازم مادرید اسپانیا می‌شود و اردوی تیم ملی زیر نظر علی صانعی برگزار می‌شود.

اجلاس سالانه مدرسین فوتسال، همه ساله برای به‌روز شدن اطلاعات مربیان برگزار می‌شود و اجلاس امسال تا جمعه 23 اردیبهشت به طول خواهد انجامید و از شنبه ( 24 اردیبهشت)، حسین سمش به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد.

بازیكنان تیم ملی فوتسال ایران، در طول اردوی خود در تهران كه تا نهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت، در هر نوبت صبح و عصر تمرین می‌كنند. برنامه تمرین صبح‌ها بدنسازی و بعدازظهرها تمرین تاكتیكی است.

تیم ملی فوتسال 9 خرداد برای شركت در رقابت‌های پنج‌جانبه چین، عازم این كشور خواهد شد. این تورنمنت با حضور تیم‌های ایران، رومانی، برزیل، ژاپن و كشور میزبان برگزار خواهد شد. در پایان این تورنمنت به همه تیم‌ها، با توجه به رده‌بندی نهایی، جوایزی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی پس از بازگشت از چین تا شهریور ماه استراحت خواهد كرد تا در این ماه با عزیمت به تایلند، در تورنمنت شش‌جانبه این كشور كه با حضور تیم‌های ایران، تایلند، روسیه، ایتالیا، اسپانیا و ژاپن برگزار می‌شود شركت كند.

بازیكنان تیم ملی فوتسال پس از بازگشت از تایلند به مدت دو ماه در اختیار باشگاه‌های خود قرار می‌گیرند تا در آبان ماه، برای شركت در جام جهانی كوچك، عازم برزیل شوند. این رقابت‌ها با حضور 16 تیم برتر دنیا در رنكینگ فیفا در برزیل برگزار می‌شود.

همچنین عباس ترابیان رییس كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، در حال مذاكره برای دعوت از تیم ستارگان فوتسال جهان به ایران برای انجام دو دیدار دوستانه است.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir