ساعت ۱۸ علیرضا دبیر و دقایقی بعد عادل فردوسی پور به بیمارستان کسرا مراجعه کردند. انصافا فردوسی پور چهره محبوبی است که در لابی بیمارستان مردم با دیدن او لبخندی از سر مهر و محبت روی صورتشان نمایان شد.
 
 
تابناک:این مطلب قسمتی از صفحه ۱۲ روزنامه خبر ورزشی ۱۷ اردیبهشت است:
حجازی از روند بازی استقلال و السد قطر سوال کرد و توضیح دادم که استقلال ۲ بر صفر جلو بود و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، از چهرش فهمیدم که دارد حرص میخورد...

 ...ساعت ۱۸ علیرضا دبیر و دقایقی بعد عادل فردوسی پور به بیمارستان کسرا مراجعه کردند. انصافا فردوسی پور چهره محبوبی است که در لابی بیمارستان مردم با دیدن او لبخندی از سر مهر و محبت روی صورتشان نمایان شد.

اما وقتی عادل قصد ترک بیمارستان را داشت ناخواسته لبخند ها تبدیل به بغض کرد.چهره سرشناس تلوزیون که با لبخند به ICU رفته بود بود هنگام خروج چهره ای غمگین و بغض آلود داشت و با سرعت از بیمارستان خارج شد تا کسی متوجه ناراحتی اش نشود.

 ناصر حجازی هم علاقه خاصی به عادل فردوسی پور دارد و بار ها به نگارنده گفته است پاکی و صداقت و درستی از چهره عادل پیداست و معلوم است از خانواده با اصالت و درستکار است. ... حجازی از روند بازی استقلال و السد قطر سوال کرد و توضیح دادم که استقلال ۲ بر صفر جلو بود و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، از چهرش فهمیدم که دارد حرص میخورد...
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir