اما این همه کارهایی نیست که محمودرضا فاضلی در فوتبال اروپا انجام می دهد. او که یکی از مدیر برنامه های موفق فوتبال ایران به شمار می رود، قصد دارد دومین انتقالش به رئال مادرید را انجام دهد.
 
 
مهر: در شرایطی که سالهای رکورد حضور فوتبالیست‌های ایران در تیم‌های اروپایی را سپری می‌کنیم و به اندازه انگشتان یک دست هم لژیونر نداریم، یک ایرانی قصد دارد دومین بازیکن خود را به تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا منتقل کند.

فوتبال ایران که در سالهای نه چندان دور به واسطه حضور پرتعداد بازیکنان خود در تیم های خارجی به رونق قابل اعتنایی دست پیدا کرده بود، در سالهای اخیر افت مشهودی داشته به گونه ای که حالا به تعداد انگشتان یک دست هم بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی نداریم.

علی کریمی، جواد نکونام و مسعود شجاعی سه بازیکنی که هستند که در تیم های اروپایی حضور دارند و البته علی کریمی از میانه های فصل به شالکه رفت و هنوز نتوانسته مهره قابل اتکایی برای این تیم باشد. با این حال این امیدواری وجود دارد که او در پایان فصل بازهم در فوتبال اروپا بماند. هر چند وضعیت فعلی او چنین حکایتی ندارد.

اما جواد نکونام و مسعود شجاعی که وضعیت به مراتب بهتری از علی دایی دارند قراردادشان با اوساسونا تا انتهای فصل جاری لالیگا به پایان می رسد و به نظر می رسد آنها قصد دارند در این تیم بمانند. هر چند که همه چیز به مذاکرات پایان فصل بستگی دارد.

محمودرضا فاضلی مدیر برنامه های اکثر بازیکنانی که به اروپا رفته اند هر چند نمی خواهد در مورد وضعیت سه بازیکن ایرانی شاغل در لیگ های اسپانیا و آلمان اظهار نظر زودهنگامی داشته باشد و از ارائه پاسخی روشن خودداری می کند اما در این مورد به خبرنگار مهر می گوید: هنوز زود است که بخواهیم در مورد شجاعی و نکونام اظهار نظر کنیم.

وی ادامه می دهد: با این حال این احتمال وجود دارد که این دو در اوساسونا باقی بمانند. همه چیز به پایان فصل و مذاکراتی که بین طرفین انجام می شود بستگی دارد. در مورد علی کریمی هم شرایط به همین صورت است. باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقاتی می افتد.

اما این همه کارهایی نیست که محمودرضا فاضلی در فوتبال اروپا انجام می دهد. او که یکی از مدیر برنامه های موفق فوتبال ایران به شمار می رود، قصد دارد دومین انتقالش به رئال مادرید را انجام دهد. پس از آنکه او سال گذشته " مسوت اوزیل" را به رئال مادرید منتقل کرد، این فصل هم قصد دارد "نوری شاهین" بایکن تیم دورتموند را به تیم کهکشانی مادرید منتقل کند.

در حالی که رسانه های آلمانی و اسپانیایی از قطعی شدن انتقال این بازیکن به رئال مادرید خبر داده اند، اما محمودرضا فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هیچ قراردادی بسته نشده و قرار است روز دوشنبه "نوری شاهین " در گفتگویی رسانه ای به سوالات خبرنگاران در این مورد پاسخ دهد.

"اوزیل" و "شاهین" دو بازیکنی هستند که در سن 17 و 16 سالگی و در تیم نوجوانان دورتموند با فاضلی قرارداد بسته اند. ضمن اینکه " ییلداری باشتورک " بازیکن پیشین تیم ملی ترکیه و پیشین لورکوزن و اشتوتگارت که در حال حاضر عضو تیم بلکبرن انگلیس است نیز قبل از این محمودرضا فاضلی را به عنوان مدیر برنامه هایش به همراه داشت.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com