علی دایی می گوید متوجه نمی شود چرا پای او را به دعوای شریفی و فدراسیون باز شده است.
 
خبرآنلاین: سرمربی پرسپولیس که حالا دیگر آشکارا می گوید ، آخرین روزهای حضورش در این تیم را سپری می کند و به چشمش دیده که دارند از حالا برای سال بعد باشگاهش دارند برنامه ریزی می کنند ، در جدیدترین حرف هایش به گفت و گو با روزنامه پیروزی نشسته و در صحبت هایش با روزنامه هواداری پرسپولیس ادعا کرده ، نقشی در ماجرای شریفی نداشت:« واقعا متوجه نمی شوم این حرف ها برای چه مطرح شده اند. من که در جلسه هیات رائیسه فدراسیون حاضر نبودم تا بدانم واقعا حبیب کاشانی آن حرف ها را درباره من زده است یا نه . پس بهتر است این سئوال را از حبیب کاشانی بپرسید تا بدانید آیا او این ها ر ا گفته و اگر گفته بر اساس چه دلیلی ، چنین گفته است. »

اما اتهام داشتن رابطه پنهانی با قاضی شریفی ، این چیزی است که شریفی خودش درباره دلیل اصلی جدایی از فدراسیون عنوان داشته. نکته ای که دایی برایش می گوید:« واقعا نمی دانم ارتباط پنهانی یعنی چه؟ من قبل از ماجرای رای کمیته انضباطی ، به واسطه یک سری دوست مشترک ، رابطه خوبی با شریفی داشتم. این هم چیز پنهانی نبود. همان طور که با خیلی دیگر از اهالی فوتبال ، سلام و علیکی دارم. با این وجود ، وقتی 8 ماه قبل در یک اقدام عجیب رای به ممنوع المصاحبه شدنم داد ، دیگر ارتباطی با او ندارم. آرشیزو مصاحبه هایم علیه شریفی موجود هستند و چیزی نیست که بشود کتمانش کرد. من حتی سر همان مسئله ف ارتباطم با دوستان مشترک مان را هم کم کردم تا مشکلی ایجاد نشود.»

اما دیگر نکته ای که دایی در مصاحبه با روزنامه پیروزی به آن تاکید کرده ، درباره بحث تماس ها با بازیکنانش است که می گوید:« نه فقط به بازیکنان من زنگ زدند که به بازیکنان دیگر تیم ها هم زنگ زدند و گفتند برای سال بعد آماده باشند. با این وجود من فکر می کنم بازیکنانم این قدر مرد هستند که در این چند بازی فکرشان به کارشان باشد. آرامش تیم من را نه با این تماس ها که مدت هاست به هم زدند. تیم ما این قدر مسئله داشته که این تماس ها برایش اتفاق بزرگی نیست.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir