امیر قلعه‌نویی می‌گوید دور از جوانمردی است که با تراکتورسازی توافق کند.
 
خبرآنلاین: اولین صعود آسیایی اش را با سپاهان جشن گرفت گرچه خودش از این که تیمش باز هم فرصت سوزی کرد و بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست داد گله مند و ناراحت بود.امیر قلعه نویی که صبح پنجشنبه با حضور بر بالین ناصر حجازی همه را مات و مبهوت کرد در گفتگوی مفصلی راجع به وضعیت تیمش ،برنامه هایش در ادامه لیگ و جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان،ملاقات با ناصر حجازی و ... حرف زد. او از خبر پنجشنبه گذشته خبرآنلاین هم درباره برخوردهای عده ای جلوی بیمارستان با خود ناراحت بود و می گفت این ادعا اصلا صحت نداشته. خبری که البته از سوی حاضرین در بیمارستان در اختیار خبرآنلاین قرار گرفت که امیرخان آن را ادعایی واهی می داند و از ما می خواهد از این پس بیشتر دقت کنیم.

*طعم صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان را هم چشیدید،چطور بود؟

خدا را شکر که صعود کردیم اما رسیدن به مرحله بعدی هدف ما نبود و قصد داریم با پیروزی مقابل الجزیره در امارات به عنوان تیم سرگروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و در این مرحله در اصفهان میزبان باشیم.

*اما تیم شما خاطره خوشی از مصاف های هفته پایانی به خصوص در امارات ندارد؟

اگر منظور شما فصل پیش است که باید بگویم همان اتفاق تلخ بهترین تجربه برای تیم ما بود که این فصل را خوب شروع کنند.ما به ابوظبی می رویم تا هم آن خاطرات تلخ را از بین ببریم و هم صدرنشینی مان را قطعی کنیم.

*این صدرنشینی می توانست جلوی الهلال قطعی شود؟

اتفاقا خود من هم به این اتفاق ایمان داشتم اما از دست دادن فرصت های گلزنی توسط مهاجمان تیم همه را دق داد تا خودمان با دست های خودمان این گره صدرنشینی را سفت تر کنیم.البته از آن جا که الهلال باید مقابل تیمی مثل الغرافه که خودش شانس صعود دارد به میدان برود ما از یک بابت می توانیم با خیالی آسوده تر به میدان برویم.

*در بازی با الهلال طرفداران سپاهان حسابی برای شما و رضا عنایتی سنگ تمام گذاشتند تا به نوعی اتفاقات بازی با صبا را جبران کرده باشند. قبول ندارید؟

ببینید من گفتم آن حرکات تنها توسط چند نفر رخ داد و این نبود که به پای طرفداران سپاهان نوشته شود به همین خاطر هم بود که من گفتم آن حرکات برنامه ریزی شده بود. بالاخره بعد از 32 سال حضور در فوتبال و 15 سال مربیگری تجاربی دارم که می دانم این اتفاقات از کجا آب می خورد.

*رفتن شما به تراکتورسازی هم این روزها خیلی سرو صدا به پا کرده؟

با هیچ تیمی مذاکره نکردم چون از نظر اخلاقی کار درستی نیست. تا زمانی که قرارداد دارم این کار را انجام نمی‌دهم. دوسال پیش زمانی که در استقلال بودم با اینکه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بودیم و با مدیرعامل وقت این تیم درگیری داشتم اما در هفته پایانی برای دیدار با الجزیره به امارات رفتم چرا که به این تیم تعهد داشتم.در حال حاضر هم همین موضوع صدق می‌کند. دیدار در جام حذفی مقابل پرسپولیس، دو بازی در لیگ و یک بازی مهم با الجزیره باقی مانده است پس باید تمام فکر و ذکرم به سپاهان معطوف باشد نه به این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود.

*شما رکوردهای زیادی را شکستید و اگر یک برد دیگر را هم به ثبت برسانید رکورد کسب امتیاز در یک فصل را هم می زنید؟

همه این رکوردها لطف خداوند است .یکی از هدف‌گذاری‌های ما در سال دوم در سپاهان این بود که ثابت کنیم یک تیم می‌تواند دو بار قهرمان شود. چون تیم‌های قهرمان همیشه در سال‌های بعد به بهتر از مقام سوم یا چهارمی نمی‌رسند و مربیانشان هم تا نیم فصل دوام می‌آوردند. حالا امروز ما 95 درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم و این تیم را برای قهرمانی در آسیا بستیم.

*برسیم به ملاقات شما با ناصر حجازی،کی این تصمیم را گرفتید؟

من قبلا هم گفتم که ناصرخان حجازی یکی از اسطوره ها و بزرگان فوتبال ایران بوده و به گردن من و خیلی های دیگر حق دارد.وظیفه ام بود که به ملاقات او بروم و برایش هم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که خداوند به او شفای عاجل عنایت فرماید.

*شایعه شده در هنگام ورود یا خروج درگیری هایی هم داشتید؟

اتفاقا گله من هم از شما این است که چرا سایت خبرآنلاین این اخبار را بدون پرس و جو نوشته در حالی که اصلا هیچکدام از آنها صحت نداشت.در هنگام ورود به بیمارستان مورد لطف رئیس بیمارستان قرار گرفتیم که جا دارد از تمام زحمات او و همکارانش قدردانی کنم.ایشان و همکارانش بیشترین همکاری را با ما داشتند و تا لحظه خروج از بیمارستان هم کنار ما بودند .به هر حال برخی ها هستند که تنها دنبال شیطنت هستند و این خبر هم در راستای همان اهداف است.

 
  
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir