امیرخان وقتی 18 سال سن داشتم به استاديوم آزادی آمد و بازی من را از نزديك تماشا كرد و زمانی كه در استقلال بودم خيلی به من ميدان داد. من دوست دارم دوباره زيرنظر اين مربی كار كنم.
 
گل: در حالی كه زمان زیادی به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است، سیاوش اكبرپور مهاجم استیل آذین با چند پیشنهاد جالب توجه مواجه شده است. او یك فصل بد را پشت سر گذاشت و به عقیده خیلی‌ها درجدایی از استقلال اشتباه كرد. حالا او به دنبال جبران ناكامی در این فصل است و باید دید سیاوش فصل آینده در كدام تیم بازی خواهد كرد. او همچنان به استقلال فكر می‌كند و از طرفی بازی كردن در تیم قلعه‌نویی را هم دوست دارد و در نهایت باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت. اكبرپور كه معمولا ارتباط محدودی با رسانه‌ها دارد گفت‌وگویی اختصاصی را با خبرنگار سایت گل انجام داد.

*می‌گویند با داماش گیلان تمام كردی؟

خیر این اخبار دروغ است.

*ولی امیر عابدینی گفته كه با تو مذاكره كرده است؟

آقای عابدینی با من تماس گرفت و مهم به خاطر اینكه احترام خاصی برای ایشان قائل هستم به دفترش رفتم.

*یعنی قرارداد امضا نكردی؟

خیر. من هیچ توافقی با آقای عابدینی نكردم. من در حال حاضر بازیكن استیل آذین هستم و این اصلا درست نیست در شرایطی كه با این تیم قرارداد دارم با تیم دیگری مذاكره كنم. من پیشنهادهایی دارم ولی بعد از پایان فصل تصمیم خواهم گرفت.

*دوست داری به داماش بروی؟

فعلا هیچ چیز نمی‌دانم. باید تا آخر فصل صبر كنم.

*مثل اینكه هنوز هم به استقلال فكر می‌كنی؟

من یك استقلالی هستم و همه می‌دانند كه چقدر به این تیم تعصب دارم. من حرف‌هایم را قبل زده‌ام و بهتر است دیگر چیزی در این مورد نگویم.

*فكر می‌كنی استقلالی‌ها به تو پیشنهاد بدهند؟

نمی‌دانم.

*باز هم می‌خواهی مثل فصل بعد خیلی زود تصمیم بگیری؟

من این‌بار همه چیز را بررسی خواهم كرد و عجولانه تصمیم نخواهم گرفت. حتی صبر می‌كنم تا ببینم استقلال پیشنهاد می‌دهد یا خیر.

*اگر استقلال پیشنهاد نداد چه كار می‌كنی؟

من دوست دارم دوباره به استقلال برگردم ولی اگر این اتفاق رخ نداد یك سورپرایز رو می‌كنم!

*منظورت چیست؟

منظور خاصی ندارم. حالا تا آخر فصل خیلی مانده و بهتر است كه زیاد موضوع را حساس نكنیم.

*راستی  دوست نداری در تیم امیر قلعه‌نویی بازی كنی؟

رابطه من با قلعه‌نویی نزدیكتر از آن چیزی است كه خیلی‌ها فكر می‌كنند. رابطه او با من یك رابطه پدر و پسری است و من درصد زیادی از فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم. امیرخان وقتی 18 سال سن  داشتم به استادیوم آزادی آمد و بازی من را از نزدیك تماشا كرد  و زمانی كه در استقلال بودم خیلی به من میدان داد. من دوست دارم دوباره زیرنظر این مربی كار كنم.

*ولی او سال گذشته به تو پیشنهاد داد كه قبول نكردی. درست است؟

اگر قلعه‌نویی این‌بار پیشنهاد بدهد مطمئن باشید آن را رد نمی‌كنم.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com