سرمربی سپاهان گفت: اگر بمانم می‌خواهم تيمی ببندم كه بتواند قهرمان آسيا شود.
 
فارس: امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره اظهار داشت: قبل از هر چیز از میزبانی باشگاه الجزیره تشكر می‌كنم. این تیم یكی از خوب‌های گروه بود و شاید اگر در گروه دیگری قرار داشت می‌توانست صدر نشین باشد اما در این گروه با بدشانسی روبه رو شد.

وی افزود: فردا بازی سختی داریم. با توجه به اینكه سپاهان می‌خواهد سرگروه باشد می‌خواهیم برنده این دیدار باشیم و در بازی حذفی مرحله بعد در خانه بازی كنیم. طبیعتا چون سپاهان به امتیاز نیاز دارد برای این مسابقه استرس داریم.

سرمربی سپاهان تصریح كرد: فكر می‌كنم این چهارمین‌ رو در رویی من با براگا است. هر 4 بازی گذشته با كیفیت بوده است. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

قلعه نویی با بیان اینكه سپاهان مدعی قهرمانی در آسیا است ادامه داد: از روزی كه به سپاهان آمدم اهدافی را ترسیم كردم. ما به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم. فصل گذشته در آسیا بدشانس بودیم اما امسال با برنامه شروع كردیم. من چه بمانم و چه در سپاهان نباشم این هدف گذاری در این باشگاه ادامه پیدا می‌كند. اگر بمانم می‌خواهم تیمی ببندم كه بتواند قهرمان آسیا شود. البته بازیكنان كنونی سپاهان همگی خوب هستند اما در پایان فصل طبیعی است كه جابه جایی‌های داشته باشیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به نحوه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من مسئولان در نحوه برگزاری مسابقات باید بازنگری داشته باشند. در حالی كه لیگ‌های غرب آسیا رو به پایان است، در شرق آسیا تازه لیگ‌ها شروع شده است. به نظر من لیگ قهرمانان باید طوری برنامه ریزی شود كه مسابقات برای همه یك زمان واحد برگزار شود. البته این را هم می‌دانم به دلیل وسعت آسیا همزمان برگزار شدن مسابقات سخت است.

قلعه نویی تاكید كرد: یكی دیگر از امتیازهایی كه به تیم‌های شرق آسیا داده می‌شود برگزاری بازی فینال در شرق است كه من امیدوارم این مسئله هم بازنگری شود.

به گزارش فارس وی در پاسخ به این سؤال كه همانند بازی رفت با نتیجه پر گل می‌توانند الجزیره را شكست دهند گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. پیروزی 5 بر یك سپاهان مقابل الجزیره به تاریخ پیوست. شاید آنها برای بازی فردا تغییراتی در تركیب خود داشته باشند و این كار ما را سخت می‌كند. به هر حال آنها خیالشان بابت این مسابقه راحت است اما ما برای سرگروهی استرس داریم.

قلعه نویی در پایان خاطرنشان كرد: باشگاه سپاهان برای تسلی بازماندگان سونامی در ژاپن به باشگاه كاوازاكی كه خواهر خوانده هستند پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه داده است.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com