رسانه‌های عربستانی پس از كشف نوار صوتی يك مكالمه بين دو بازيكن فوتبال اين كشور پرده از راز تبانی‌ها و رشوه‌های موجود در فوتبال اين كشور برداشتند.
 
 

فارس: رسانه‌های عربستانی پس از کشف نوار صوتی یک مکالمه بین دو بازیکن فوتبال این کشور پرده از راز تبانی‌ها و رشوه‌های موجود در فوتبال این کشور برداشتند. شبکه العربیه گزارشی پخش کرد و در آن به بررسی ابعاد رشوه در فوتبال عربستان پرداخت. این گزارش پس از آن تهیه شد که نوار صوتی از مکالمه دو بازیکن عربستانی در اینترنت منتشر شد که در آن "ترکی الثقفی " بازیکن تیم نجران با "جابر عامری " دروازبان تیمش درباره تبانی در بازی هفته گذشته صحبت می‌کنند.

تیم نجران در این بازی 5 گل از تیم الوحده دریافت کرد. این مسئله موجب موجی از بی اعتمادی و نگرانی درباره فوتبال عربستان در بین هواداران این کشور شده است. الثقفی در این مکالمه از دروازه‌بان تیمش درباره بازی ضعیف هفته قبل می‌‌پرسد و وی را قسم می‌دهد که راز بازی را فاش کند و تاکید می‌کند که وی و هم تیم‌هایش به بازی وی مشکوک شده‌اند.

دروازه‌بان تیم نجران در این مکالمه از رشوه رئیس باشگاه خود خبر می‌دهد و تاکید می‌کند که رئیس باشگاه به او دستور داده تا راحت گل دریافت کند. برخی منابع از دست داشتن تیم الاتحاد عربستان حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان نیز در مسیر تبانی‌های فوتبال خبر داده‌اند و رسانه‌های عربستانی خواستار افشای تمام اسناد مربوط به تبانی‌ها هستند که این مسئله با مقاومت شاهزاده‌های سعودی مواجه است.

شبکه العربیه در ادامه برای عادی جلوه دادن رشوه گیری در همه جای دنیا گزارشی از رشوه های ردوبدل شده در فوتبال جهان تهیه و تاکید کرد که این مسئله در همه جا وجود دارد.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com