کریستیانو رونالدو تبدیل به بهترین گل‌زن تاریخ یک فصل لالیگا شد.

گل:کریستیانو رونالدو تبدیل به بهترین گل‌زن لالیگا در طول یک فصل شد و رکورد اوگو سانچس با 38 گل را پشت سر گذاشت و به 40 گل در یک فصل رسید. رئال توانست آلمریای سقوط‌کرده را با نتیجه هشت بر یک ببرد و اخرین روز آنها در لالیگا را با خاطره‌ای بد به پایان ببرد.

سایت گل – رونالدو در دقیقه 3، گل سی و نهم خود در این فصل را زد. سانتر کاکا با ضربه سر راموس مقابل رونالدو افتاد و او به آسانی از فاصله سه متری گل زد.

در دقیقه 31 مادرید گل دوم را زد. مدافعان آلمریا به تماشای پاس عمقی دیدنی مسعود اوزیل نشستند که به امانوئل آدبایور رسید و او پس از کنترل آن را وارد دروازه حریف کرد.


دو دقیقه بعد المریا گل زد. سانتر اورتیس با برخورد به راموس برگشت و کالو اوچه از فاصله‌ای نزدیک برای المریا گل‌زنی کرد تا تیمش با امیدواری به رختکن برود.

در دقیقه 48 و پس از آن که ضربه کروسات به تیر دروازه رئال برخورد کرد، رئال باز هم گل زد. کریم بنزما توپ را با خود به پیش برد و هرچند ضربه او به حریف برخورد کرد و برگشت، اما خود او حاضر بود تا از فاصله شش‌متری گل بزند.

در دقیقه 53، رونالدو دروازه‌بان حریف را پشت سر گذاشت اما ضربه او را از خط دروازه برگرداندند. در هر حال آدبایور از راه رسید و گل زد.

در دقیقه 63، سانتر رونالدو با ضربه بنزما به گل بعدی رئال تبدیل شد.

در دقیقه 73، کرنر استبان گرانرو از همه بازیکنان گذشت و با ضربه آدبایور به گل تبدیل شد.

در دقیقه 77، رونالدو به گل چهل‌ام در لالیگا رسید. او پاس راموس را گرفت و با ضربه‌ای زمینی گل زد.

در دقیقه 88 هم سانتر عالی رونالدو با ضربه سر خوسلو همراه شد و این بازیکن جوان هم برای رئال گل زد.
 
 
سایر مطالب:
ناصر حجازی به كما رفت!
خانم نماینده مجلس مشغول تماشای بازی سایپا-سپاهان +تصاویر
شرط قلعه‌نویی برای ماندن در سپاهان
حمله مختار به مربیان لیگ برتر فوتبال
مرد آهنين ایران بازداشت شد!
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com