در حالی كه هنوز خانواده حجازی به بهشت زهرا نرسیده بودند، پیكر او دفن شد.

خبرآنلاین:پیكر ناصر حجازی ظهر دیروز در غیاب خانواده و طرفداران او دفن شد. ترافیک شدیدی كه در مسیر بهشت زهرا وجود داشت باعث شد خانواده حجازی و طرفداران او دیر به بهشت زهرا برسند و پیكر اسطوره كه زودتر به بهشت زهرا برده شده بود در غیاب خانواده و طرفداران او دفن شد.

در این میان محسن صفایی فراهانی در میان جمعیت پرشمار مردمی كه از ساعت 7 صبح به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا در مراسم تشییع پیكر اسطوره فوتبال ایران شركت كنند، بی‌خبر به روی سكوها رفت و در مراسم وداع با حجازی شركت داشت. او در مسیر برگشت بود كه با بسیاری از خبرنگاران و مردم روبرو شد و خیلی بی‌صدا به سمت پاركینگ شماره 4 آزادی رفت تا ورزشگاه را ترک كند. او در كنار مصطفی هاشمی‌طبا، ابراهیم آشتیانی و حسین فرزامی دقایقی در میان مردم ماند و ورزشگاه را ترک كرد.

بی‌نظمی محض در بهشت زهرا
سایت گل نیز نوشت: پس از پایان یافتن مراسم وداع و آخرین دور افتخار عقاب آسیا در ورزشگاه آزادی، پیکر بی‌جان مرحوم ناصر حجازی برای تدفین به بهشت زهرا منتقل شد.

در حالی که جاده منتهی به بهشت زهرا به شدت شلوغ بود و افراد شرکت کننده در این مراسم با پشت سرگذاشتن ترافیکی طولانی به بهشت زهرا رسیدند، مراسم تدفین با بی‌نظمی تمام برگزار شد.

حدود 15 تا 20 هزار نفر در بهشت زهرا حاضر بودند و با حضور عادل فردوسی‌پور در مراسم تدفین، جو مراسم تا حدودی متشنج شد. نیروی انتظامی برای آرام کردن جو وارد عمل شد و ماموران نیروی انتظامی با باتوم با تعدادی از حاضران برخورد کردند.

همین موضوع سبب شد تا عادل فردوسی پور صحنه را ترک کند و ترجیح داد برای آرام‌تر شدن اوضاع از مراسم دور شود.

حاضران شعارهای مختلفی از جمله حجازی مردمی را سر دادند. مراسم با بی‌نظمی تمام و در حالی که در خور و شایسته یک اسطوره ملی نیست، برگزار شد.

مرتضی فنونی‌زاده، منصور پورحیدری، همایون بهزادی، حمید جاسمیان و فرهاد کاظمی از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر حجازی بودند. تیم‌های ملی نوجوانان و امید هم در مراسم ورزشگاه آزادی حاضر بودند و شنیده می‌شود که امیر قلعه‌نویی صبح زود برای دقایقی در مراسم ورزشگاه آزادی حاضر شده و بعد ورزشگاه را ترک کرد.

سهراب بختیاری‌زاده، فرزاد حسنی، نیمانکیسا، داوود فنایی و فرشاد پیوس هم از جمله افرادی بودند که در مراسم ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir