رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز تاسف از عدم برگزاری دیدار دو تیم ملی ایران و اردن گفت: از مسئول برگزار كننده این مسابقات به فیفا شكایت خواهیم كرد.
 
مهر:تیم ملی فوتبال بانوان كشورمان كه خود را برای حضور در دور دوم رقابتهای مقدماتی المپیك لندن آماده كرد بود، قرار بود ساعت 19:00 روز جمعه به مصاف تیم ملی اردن برود كه به دلیل اجازه ندادن مسئول برگزاری مسابقات از كشور بحرین به جهت استفاده بانوان ایرانی از پوشش اسلامی، این بازی برگزار نشد.

 
 
این در حالی بود كه پیش از این ملی پوشان كشورمان در دور اول رقابتهای مقدماتی المپیك لندن با پوشش كامل اسلامی به رقابت با حریفان خود پرداخته بودند . بازیكنان تیم ملی پس از حضور در زمین مسابقه و خواندن سرود جمهوری اسلامی ایران و زدن دور افتخار در استادیوم و در نهایت سجده كردن بر پرچم مقدس كشورمان،زمین مسابقه را با چشمانی اشك آلود ترك كرده و بازیكنان اردنی به همراه تماشاگرانی كه در ورزشگاه حضور داشتند به تشویق تیم ملی ایران پرداختند. این بازی قرار بود در ورزشگاه 75 هزار نفری ورزشگاه امان اردن به مصاف حریفان خود برود.

علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد به سایت فدراسیون فوتبال گفت: پیش از این ما با سپ بلاتر- رئیس فدراسیون جهانی فوتبال- فیفا مذاكرات لازم را در خصوص حضور بانوان ایرانی با پوشش كامل اسلامی انجام داده بودیم اما متاسفانه نمی دانم چرا مسئول برگزار كننده مسابقات اجازه بازی به تیم ملی كشورمان را نداده است.

كفاشیان ادامه داد: هر چند كه در قانون فیفا آمده است هیچ كشوری حق ندارد با پوشش اسلامی بازی كند اما ما با مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال رایزنی های لازم را انجام داده بودیم و متاسفانه مشخص نیست كه چرا مسئول بحرینی مسابقات از حضور بانوان در این دیدار جلوگیری كرد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
لغو ديدار بانوان ايرانی بخاطر پوشش اسلامی
احتمال استقلالی شدن آندو قوت گرفت/ آشوبی يا رحمتی، يکی بايد جدا شود
جاسم کرار با استقلال به توافق رسید/ اولین بمب حاجی ترکید
تاريخ فينال جام حذفی فوتبال تغيير كرد
نصیرزاده: رئیس دفتر معاون ارتباطات رئیس جمهور نشده‌ام/تشابه اسمی است