مديرعامل باشگاه تراكتورسازی گفت: وقتی فتح‌الله‌زاده با جذب بازيكنی مثل كرار بمب می‌تركاند من بايد برای هواداران تراكتورسازی ترقه منفجر كنم.


فارس:محمد حسین جعفری در مورد از دست دادن جاسم كرار و پیوستن این بازیكن به استقلال اظهار داشت: جاسم كرار از دست ما پرید. تراكتورسازی دوست داشت این بازیكن را حفظ كند. صحبت های اولیه هم با او انجام داده بودیم. كمالوند به ما اطمینان داده بود كه جاسم كرار بدون اجازه او تصمیم نمی گیرد و به همین دلیل خیالمان تا حدودی راحت بود.
وی افزود: از سوی دیگر كمیته انضباطی به باشگاه تراكتورسازی اعلام كرده بود كه با جاسم كرار قراردادی امضا نكرده و با او تسویه نكنیم چون ممكن است محروم شود. همین ها باعث شد تا در تمدید قرارداد با این بازیكن تعلل كنیم اما از اخبار تلویزیون شنیدم كه با استقلال قرارداد بسته است. باید از دوستان كمیته انضباطی بپرسیم كه چطور قرارداد بستن كرار با تراكتورسازی مشكل ساز می شد؟
مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی در ادامه در مورد اینكه بابت حفظ بازیكنان تراكتورسازی و جذب بازیكنان جدید نگرانی ندارد یا خیر گفت: فراز كمالوند بابت لیستی كه در اختیار باشگاه گذاشته این اطمینان خاطری را به ما داده كه این بازیكنان به تبریز می آیند اما اكنون كه جاسم كرار را از دست دادیم كمی نگران شدم. ما باید جدی تر وارد عمل شویم. البته بازیكنان تراكتورسازی به تیم علاقه مند هستند و ما هم از سه چهار روز دیگر كار تمدید قرارداد را با آنها شروع می كنیم.
جعفری در ادامه گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص اینكه آیا در حالی كه شایعه حضور امیر قلعه نویی در تراكتورسازی قوت گرفته، كمالوند در این تیم ماندنی است یا خیر عنوان كرد: مگر قرار است اتفاقی بیفتد كه كمالوند در تبریز ماندنی نباشد؟ این اخبار از كجا می آید؟ ما با فراز كمالوند صحبت هایمان را انجام دادیم و كار هم شروع شده است. این شایعات از رسانه ها بیرون می آید. در تبریز خبری از این بحث ها نیست.
وی در پاسخ به این سوال كه چرا قرارداد با كمالوند ثبت نمی شود، گفت: فصل نقل و انتقالات طبق اعلام سازمان لیگ از 19 خرداد است و به همین دلیل تاكنون قرارداد كمالوند با تراكتورسازی ثبت نشده است.
مدیرعامل تراكتورسازی در خصوص اینكه آیا جواب استعلام سازمان لیگ در مورد كمالوند رسید یا خیر گفت: هنوز جوابی به ما نداده اند اما مشكلی نیست.
جعفری در خصوص اینكه آیا باشگاه تراكتورسازی هم سقف قرارداد را رعایت می كند، اظهار داشت: ما مجبوریم خودمان را با ابلاغ سازمان لیگ هماهنگ كنیم اما آیا تمامی بازیكنان باید 350 میلیون تومان بگیرند؟ پس تفاوت بنز وبی ام او در چیست؟ سقف قراردادی كه باعث شود باشگاه برای جذب بازیكن به كورس بیفتند چه ارزشی دارد؟ شما فكر می كنید جاسم كرار چرا به استقلال رفت؟ چه انگیزه ای به غیر از بحث مالی باعث می شود كه یك بازیكن به تیم دیگری برود؟
وی در مورد اینكه گفته می شود جاسم كرار از تراكتورسازی 700 میلیون تومان گرفته است، گفت: جاسم كرار قبل از حضور من در این تیم با باشگاه قرارداد سه ساله بست با مبلغی پایین تر از سقف قرارداد. اتفاقا با كیفیتی كه او دارد باید به اندازه سقف قرارداد پول می گرفته كه كمتر گرفته است. در حال من برای هواداران تراكتورسازی با توجه به اینكه فتح الله زاده در حال بمب تركاندن است باید ترقه بتركانم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com
 
 
مطالب داغ ورزشی:
گریه بانوان فوتبالیست در پی لغو مسابقه تیم بانوان ایران + عکس
ستاره های سپاهان هم یک به یک می روند/ رحمتی ، حسینی ، توره ، یانووش و...
قلعه نوعی با آرم شرکت تولیدی رفیقش به نود رفت + عکس
فوتبالیست های معروف چه خودروهایی سوار می شوند؟/عکس
فوتبالیست ها طرفدار چه خواننده هایی هستند؟