بهترین گلی که مهاجم پرتغالی رئال مادرید در فصل گذشته به ثمر رساند، توسط کاربران سایت رسمی این باشگاه انتخاب شد.
 
برنا: کریستیانو رونالدو به رغم آنکه رئال مادرید فقط در جام حذفی قهرمان شد، فصل خوبی را پشت سر گذاشت و توانست رکورد بیشترین گل زده در طول یک فصل را که در اختیار "هوگو سانچز" و "تلمو زارا" بود را با 40 گل زده به نام خود ثبت کند.

سایت باشگاه رئال مادرید نیز 8 گل را که از بقیه زیباتر و مهمتر بود، به نمایش گذاشت و از کاربران خواست تا بهترین را انتخاب کنند.

کاربران نیز گلی که رونالدو در فینال کوپا دل ری و در دقیقه 105 وارد دروازه بارسلونا کرد تا تیمش قهرمان شود را به عنوان گل برتر این مهاجم انتخاب و معرفی کردند.

در آن دیدار و در آخرین دقیقه از وقت اضافه اول "آنخل دی ماریا" از سمت راست توپ را بر روی دروازه ارسال کرد و رونالدو نیز بالاتر از "آدریانو کوریا" بلند شد و با یک ضربه سر دیدنی و دور از دستان "خوزه پینتو" دروازه آبی و اناری پوشان را باز کرد تا رئال مادرید عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
 


این گل مورد تایید 40 هزار و 616 نفر قرار گرفت و در صدر ایستاد. همچنین گلی که این بازیکن در دیدار با ویارئال به ثمر رساند، با 9 هزار و 199 رای در رده دوم قرار گرفت. او یک گل نیز روی ضربه ایستگاهی در دیدار با زاراگوزا به ثمر رساند که با 6 هزار و 454 رای عنوان سوم را به خود اختصاص داد. گلزنی مقابل والنسیا در دیدار رفت با 5 هزار و 499 رای، گلزنی برابر اتلتیک بیلبائو با 4 هزار و 925 رای، گلزنی برابر لاکرونیا با 3 هزا رو 317 رای، به ثمر رساندن گل نخست رئال برابر آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا با 2 هزار و 940 رای و در نهایت گلزنی مقابل سوسیه داد با 2 هزار و 906 رای در رده های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی: 
ماجرای اسیدپاشی به دبیر منشور اخلاقی  
مراسم تشییع جنازه نمادین تیم‌های انتقالی تهرانی برگزار شد
آقای قلعه نوعی! 29 میلیون تومان دستمزد ماهانه کم است؟!
بازيكنی كه با سايت خودش هم مصاحبه نمی كند+ عكس
خداداد عزیزی رییس سازمان فوتبال و مدیرفنی ابومسلم شد