كاپيتان سابق تيم ملی فوتبال ايران پس از يك فصل فاجعه‌بار در استيل آذين دوست دارد زندگی ورزشی خود را در پرسپوليس تمام كند اما شرايط سنی خاص باعث شده كه هنوز تماسی با وی گرفته نشود.
 
گل:‌ با صحبت‌های حبیب كاشانی در برنامه ورزش و مردم مشخص است كه پرسپولیسی‌ها به طور جدی به دنبال بستن هر چه سریع‌تر تیم خود هستند، اما تا مشخص شدن كادرفنی همه هواداران و البته بازیكن تیم باید  در هول و ولا باقی بماند. آنچه كه خواهید خواند همه احتمالاتی است كه در پرسپولیس فعلی وجود دارد:

معادله رحمتی ـ حقیقی

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سپاهان در فهرست دو مربی نامزد پرسپولیس بوده است. حمید استیلی اعلام كرده از بین او میثاق معمارزاده یك نفر را می‌خواهد و علی دایی هم نام او را در فهرست خود وارد كرده است این در حالی است كه پرسپولیس دروازه‌بان جوان آینده‌داری به نام علیرضا حقیقی دارد او سال‌هاست در این باشگاه بوده و حتی سابقه بستن بازوبند كاپیتانی را دارد. ظاهرا رحمتی در پاسخ خود به مقامات پرسپولیس به آنها تأكید كرده كه نباید دروازه‌بان دیگری برای رقابت با او در تیم بماند كه این مسأله به منزله جدایی حقیقی از پرسپولیس است.

با توجه به قیمت گزاف رحمتی و البته شرایط سنی حقیقی مشخص نیست كه این تصمیم هیجانی چقدر به سود پرسپولیس تمام خواهد شد البته شكی نیست كه رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران است. در باشگاه پرسپولیس می‌گویند اگر استیلی سرمربی پرسپولیس بشود شانس حقیقی برای بقا در جمع قرمزها به حداقل خواهد رسید با این حال حقیقی به جز توانایی‌های فنی با روابط شخصی خوب خود با كاشانی امیدوار است.

مهدوی كیا در لیست درخشان

مهدی مهدوی‌كیا به شدت علاقه دارد امسال در جمع پرسپولیسی‌ها باشد. كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از یك فصل فاجعه‌بار در استیل آذین دوست دارد زندگی ورزشی خود را در پرسپولیس تمام كند اما شرایط سنی خاص  او باعث شده كه هنوز تماسی با وی گرفته نشود. اگر حمید استیلی سرمربی پرسپولیس بشود احتمال كمتری برای بازگشت مهدوی‌كیا است كه پیشنهاد خوبی از داماش و یكی، دو تیم دیگر دارد. آنچه كه كمی حضور مهدوی‌كیا را زیر سایه قرار می‌دهد قرارداد پرسپولیسی‌ها با علی كریمی است كه او هم بازیكنی بالای 30 سال محسوب می‌شود.

چه كسی هاشمیان را می‌خواهد

وحید هاشمیان بعد از نیم فصلی كه در پرسپولیس فعالیت كرد و البته گل‌های نسبتا حساسی را هم به ثمر رساند به احتمال بسیار آینده خود را باید در تیم دیگری جستجو كند. وحید كه از نظر شخصیتی فوتبالیست مهمی محسوب می‌شود شرایط سنی خوبی ندارد و این ریسك به خدمت‌گیری او را بالا برده است.

 شیث رضایی معمای بزرگ

حتی حمید استیلی هم نظر چندان مثبتی روی شیث رضایی ندارد. شیث كه با پرسپولیس قرارداد دارد بعد از دعواهای امسال شرایط محكم خود را از دست داده و حتی ممكن است با  وجود روابط خوب با حبیب كاشانی در تیم نباشد. تنها مربی‌ای كه قاطعانه او را می‌خواهد حمید درخشان است كه از قدیم روابط بسیار خوبی با شیث دارد.

غلامی و نوروزی در فهرست استیلی

در فهرستی كه حمید استیلی به باشگاه ارائه كرده است نام محمد غلامی، رضا نوروزی، لك چیرا و علی كریمی به چشم می‌خورد 4 بازیكنی كه روزهای خوبی در استیل آذین داشتند. علی دایی هم علی كریمی را در فهرست خود قرار داده بود و البته حمید درخشان هم. حمید استیلی همچنین ضرورت خریدن یك هافبك دفاعی را به باشگاه یادآوری كرده است.

خارجی‌ها می‌روند

اشپیتیم آرفی، تیاگو و سكوبرت سه بازیكن خارجی پرسپولیس با هر شرایطی از این تیم جدا خواهند شد حتی اگر مربی دیگری خارج از این جمع سرمربیگری قرمزها را برعهده بگیرد.

مربی‌ای كه حبیب كاشانی می‌گوید توسط كمیته فنی این باشگاه انتخاب می‌شود، كمیته‌ای كه علی دایی بر فنی نبودنش اصرار داشت. با ورود ابراهیم‌زاده به جمع گزینه‌ها همه در پرسپولیس منتظرند تا مربی جدید كار خود را آغاز كند.

شما فكر می‌كنید كدام مربی و كدام بازیكنان به پرسپولیس بیایند. 

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com
 
مطالب داغ ورزشی: 
تمسخر پیامکی دایی توسط لیدر پرسپولیس
رخت دامادی بر تن بوفون+عکس
رعایت سقف قرارداد؛ بازیکن جدید استقلال 430 میلیون گرفت
دادکان: یکسال فوتبال را مجانی کنید/ منشور اخلاقی ˝من درآوردی˝ است
عابدزاده‌ای دیگر در راه پرسپولیس