تیم فوتبال امید کشورمان با تحمل شکست در دیدار مقابل عراق از راهیابی به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک بازماند تا حسرت حضور فوتبال ایران در بازی‌های المپیک 40 ساله شود.

مهر: تیم‌های فوتبال امید ایران و عراق از ساعت 20 امروز پنجشنبه در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله دوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در قاره آسیا به مصاف هم رفتند.

شاگردان منصوریان که با پیروزی یک بر صفر بازی رفت مقابل عراق در آستانه صعود به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک در قاره آسیا قرار گرفته بودند در این بازی که در حضور کمتر از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد، شکست 2 بر صفر را متحمل شدند و وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها داشتند.

امیدهای فوتبال ایران که خود را برنده بازی با عراق می دانستند نیمه اول مسابقه را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشتند. تک گل پیروزی تیم فوتبال امید عراق را در این نیمه امجد راضی در دقیقه 35 به ثمر رساند. این بازیکن عراقی ارسال زمینی نبیل صباح از جناح چپ را با فرصت طلبی به تور دروازه حامد لک چسباند و تیمش را به جبران شکست بازی رفت امیدوار کرد.

شاگردان منصوریان در نیمه دوم برای تغییر نتیجه وارد زمین شدند اما غافل از ضدحملات تیم عراق بودند که همین مسئله باعث شد تا امجد راضی در دقیقه 63 گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند و امیدهای فوتبال ایران را در آستانه حذف از گردونه مسابقات انتخابی المپیک قرار دهد.

پس از این گل حملات احساسی تیم فوتبال امید ایران ثمری به دنبال نداشت و شاگردان منصوریان با شکست 2 بر صفر مقابل عراق عملا فرصت راهیابی به المپیک 2012 لندن را از دست دادند.

قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عراق برعهده "یوئیجی نیشیمورا" از ژاپن است. این داور ژاپنی در نیمه اول مسابقه به زید خلف، امجد راضی، ندیم کریم و سعد عبدالعامر از تیم عراق کارت زرد نشان داد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
محرومیت داور به خاطر حجاب + عکس
چرا دایی را فیفا قبول دارد و ما نداریم؟
بازگشت حیدری به استقلال قطعی شد
رحمتی و حسینی در یک قدمی پرسپولیس
چهره‌ای متفاوت از شیث رضایی+عکس