مبلغ پیشنهادی رحمتی به کاشانی آنقدر زیاد بوده که سرپرست پرسپولیس مات و مبهوت و مذاکره بین دو طرف نصفه و نیمه ماند.
 
گل: حمید استیلی سرمربی جدید باشگاه پرسپولیس که از روز گذشته کار خود را در پرسپولیس آغاز کرده، حالا در پی صحبت و جذب بازیکنان موردنظرش است.

به گزارش سایت گل، یکی از بازیکنانی که مدنظر استیلی است و وی مصرانه از حبیب کاشانی خواسته تا وی را جذب کنند، سیدمهدی رحمتی است. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که از همان روزهای اول نقل و انتقالات مدنظر باشگاه استقلال بود و فتح‌الله‌زاده که خواهان بازگشت دوباره رحمتی به جمع آبی‌پوشان بود، برسر مسائل مالی به توافق نرسیدند و حالا بحث حضور جدی دروازه‌بان تیم سپاهان در پرسپولیس است. روز گذشته صحبت‌های جدی‌ای بین حبیب کاشانی و رحمتی صورت گرفت و دو طرف به توافقات اولیه رسیدند، اما برسر مساله مالی به توافق نرسیدند. طبق شنیده‌ها مبلغ پیشنهادی رحمتی به کاشانی آنقدر زیاد بوده که سرپرست پرسپولیس مات و مبهوت و مذاکره بین دو طرف نصفه و نیمه ماند. گفته می‌شود این مبلغ حدود یک میلیارد تومان می‌باشد.

اما به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس هنوز به طور قطع بحث حضور رحمتی در پرسپولیس هم منتفی نشده و فردا بعدازظهر رحمتی و کاشانی آخرین صحبت‌هایشان را برای عقد قرارداد خواهند زد و تکلیف حضور این بازیکن در پرسپولیس مشخص خواهد شد. ولی آنچه که باید دید این است که آیا رحمتی از مواضع خود که آن هم پیشنهاد مالی بالا به پرسپولیس بوده کوتاه خواهد آمد یا خیر؟
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com
 
مطالب داغ ورزشی:
دایی پس از انتخاب استیلی: افکار عمومی را فریب می‌دهند تا به هدفشان برسند
بوناچيچ سرمربی سپاهان شد
ناگفته‌های آتيلا حجازی
فتح الله زاده:اگر رحمتی به پرسپوليس برود، حقيقی در استقلال است
عکس/ تیم ملی فوتبال بانوان قبل و بعد از انقلاب