سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طرفداران فقط قهرمانی می خواهند و می دانم که نایب قهرمانی نیز آنها را راضی نخواهد کرد.
 
 
برنا: حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از انجام دومین تمرین سرخپوشان گفت: امروز تمرین خود را برگزار کردیم تا بازیکنان به شرایط مناسبی برسند. زمان زیادی نداریم و باید دوران آماده سازی را به خوبی پشت سر بگذاریم تا به آنچه که مدنظرمان است، برسیم. هفتم تیرماه تعدادی از ملی‌پوشان از جمع ما جدا می شوند و به اردوی تیم ملی می روند و همین مساله باعث می شود تا کارمان کمی سخت شود.

استیلی درباره انتخاب اعضای کادر فنی به خبرنگار برنا گفت: حضور بهنام ابوالقاسم پور و سعید عزیزیان در پرسپولیس قطعی شده و ظرف یکی دو روز آینده وضعیت محسن عاشوری برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس مشخص خواهد شد. حشمت مهاجرانی هم با مدیریت باشگاه صحبت کرده و قرار است که مسوولیت مدارس فوتبال پرسپولیس را بر عهده بگیرد. در مورد انتخاب مدیر فنی هم اطلاعی ندارم و حبیب کاشانی در این باره تصمیم خواهد گرفت.

سرمربی پرسپولیس درباره روند یارگیری های این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: ما تنها علی کریمی را جذب کرده ایم و تلاش می کنیم تا بازیکنان مد نظرمان را به تیم اضافه کنیم، اما نفراتی هستند که رقم های میلیاردی می خواهند. برخی بازیکنان مبالغی را از پرسپولیس خواسته اند که از عهده مدیریت خارج است. مطمئن هستم وقتی بازیکنی مانند کریمی با رعایت سقف قرارداد به تیم می آید، دیگران نیز باید شرایط پرسپولیس را درک کنند و بدانند که این تیم دولتی است. پرسپولیس سال قبل با 10 میلیارد بسته شده بود و اگر بخواهیم پول های زیادی بدهیم، مبلغی بیش از 20 میلیارد به ثبت می رسد و این اصلا مناسب نیست.

وی تصریح کرد: بنده از هواداران بیشتر نگران هستم و می دانم که بازیکنان خوبی باید جذب تیم شوند. خیلی از بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس و استقلال بازی کنند، اما مساله سقف قرارداد برایشان مشکل ساز شده است. با مهرداد اولادی و کریم انصاری فرد صحبت کرده ایم، ولی آنها می گویند پیشنهادهای مناسب تری دارند که باید روی آن فکر کنند و در واقع سایر تیم ها به این بازیکنان بیشتر از پرسپولیس پول می دهند.
 
استیلی در مورد اینکه مهدی مهدوی کیا در لیست سرخپوشان حضور دارد، گفت: مهدی از دوستان خوب من است و با هم همبازی بوده ایم. در پست مهدوی کیا سه بازیکن خوب داریم و از آنجایی که نمی خواهیم سهمیه های لیگ برتری خود را از دست بدهیم، باید به دنبال رفع نیازهایمان باشیم.

وی افزود: طرفداران پرسپولیس فقط قهرمانی می خواهند و می دانم که نایب قهرمانی نیز آنها را راضی نخواهد کرد.

استیلی در پایان درباره حذف تیم امید گفت: اگر مسوولان فدراسیون کمی دقت می کردند، تیم امید به این راحتی ها حذف نمی شد و اتفاقی برای ما رخ داد که بسیار پیش پا افتاده بود. از این بابت متاسف هستم و باید فکر اساسی در این زمینه صورت بگیرد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: bornanews.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
فوتبالی ها ماشین‌های خود را به عروس و دامادها اجاره می‌دهند!  
محاسن داشتن پدر زن اسطوره !
پرتغالی‌ها در کنگره فیفا، زیرآب کروش را پیش کفاشیان و ترابیان زدند!
بسما لاهوری از زندگی پنهان ستاره سابق می‌گويد/زيدان به يك نشانه تبديل شده است
رونمایی از پرسپولیس حمید استیلی / مهدوی کیا نیست ، رحمتی و سید جلال هستند+جدول