وقتی علی کریمی برای لیگ نهم به طرز عجیبی نتوانست با پرسپولیس قرارداد ببندد و در استیل‌آذین ماندگار شد، هیچگاه تصورش را هم نمی‌کرد که در مصاف رودررو با تیم سابقش، از سوی عده‌ای بوقچی خطی مورد اهانت قرار بگیرد.


 

شبکه خبری تابناک: وقتی علی کریمی برای لیگ نهم به طرز عجیبی نتوانست با پرسپولیس قرارداد ببندد و در استیل‌آذین ماندگار شد، هیچگاه تصورش را هم نمی‌کرد که در مصاف رودررو با تیم سابقش، از سوی عده‌ای بوقچی خطی مورد اهانت قرار بگیرد، اما در کمال شگفتی این حادثه رخ داد و جادوگر در هر دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و استیل‌آذین از سوی این افراد «هو» شد. اگرچه اکثر قریب به اتفاق مردم در این سوء رفتار آشکار با بوقچی‌ها همراهی نمی‌کردند، اما همین اعتراضات بودار محدود هم تصویری ناخوشایند برای هواداران فوتبال به جا گذاشت. در تحلیل این اتفاق، عده‌ای ترجیح دادند به مشکلات شخصی کاشانی و هدایتی - مالک استیل‌آذین و دوست صمیمی علی کریمی - بیاندیشند!

تماشاگر در جایی دیگر نوشت:

روابط بین علی کریمی و دوستداران حبیب کاشانی هم فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. اگرچه این اواخر رابطه جادوگر با کاشانی بهبود یافته و او به عنوان اولین صید پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوسته است، اما در همین فصل گذشته بوقچی‌های رسمی باشگاه و سوگلی‌های کاشانی اقدام به هو کردن کریمی در جریان بازی با استیل‌آذین کردند که بازتاب گسترده‌ای داشت.
 

 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: tabnak.com
 
مطالب داغ ورزشی:
كريم انصاری فرد: قرار است دوباره با پرسپوليس جلسه داشته باشيم
پاتو داماد برلوسکونی می شود؟
خنده بازیکنان از حرف‌های استیلی!/ 16 سرخپوش تمرین کردند
2 استقلالی در لیست استیلی/ اولادی عذرخواهی کرد
پروین:بی‌دروپیکرترین فدراسیون تاریخ را داریم/تیم‌ملی 4 گل به مالدیو می‌زنه کروش می‌شه فرگوسن