با توجه به مجوزی که اداره کل تربیت بدنی نیروهای مسلح برای باشگاه تراکتورسازی صادر کرد تبریزی ها از این فصل می توانند از سهمیه بازیکنان سرباز هم استفاده کنند.
 
 
 
خبرآنلاین: از همین رو مدیران باشگاه در اولین گام به سراغ احسان حاجی صفی بازیکن ملی پوش سپاهان رفتند که مشمول خدمت سربازی شده بود و باید به یک تیم نظامی منتقل می شد.
پس از این که سردار جعفری مدیرعامل تراکتورسازی با حاجی صفی قراردادی دو ساله در اردوی تیم امید بست باشگاه سپاهان بلافاصله واکنش نشان داد و مدعی شد این بازیکن از آن جا که با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد دارد و تا مهرماه هم به خدمت مقدس سربازی اعزام نمی شود بنابراین او هنوز از زردپوشان نصف جهان جدا نشده و حضور او در تمرینات این تیم زیر نظر لوکا هم مزید بر علت شد تا همه فکر کنند او در سپاهان ماندنی است.
 
بلافاصله بعد از این اتفاق جنگ دو باشگاه شهرستانی برای اثبات ادعای خود مبنی بر مالکیت بر این بازیکن علنی شد به نحوی که تبریزی ها از طریق سازمان نظام وظیفه و اداره کل تربیت بدنی نیروهای مسلح وارد اقدام شده و مجوز مشمول شدن این بازیکن از تیرماه را گرفتند از همین رو گفته می شود حاجی صفی باید بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی در اتریش در تمرینات تراکتور سازی حاضر شود.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
فاش شد/ دلیل جالب و اصلی مسی برای انتخاب رشته فوتبال  
استیلی:دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم، پیشنهاد میلیاردی می‌دهد!
"به احتمال زیاد سعیدلو هم رأی نخواهد آورد"
بوناچیچ ما را دور زد !
بهترین بازیکن جهان پیرزن شد !