اولین جلسه رسمی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور حمید استیلی سرمربی جدید سرخپوشان برگزار شد.
  
 
مهر: عضو کمیته فنی باشگاه درباره جزییات این جلسه که عصر روز سه شنبه برگزار شد گفت: با توجه به حساسیت روزهای فصل نقل و انتقالات ابتدا در این باره گفتگوهایی انجام شد. با توجه به اینکه بخشی از بازیکنان مورد نیاز سرمربی تیم در برنامه ارایه شده وجود داشت در این باره بحث و تبادل نظر شد و آقای استیلی نیز نقطه نظرات خود را ارایه کرد. در نهایت بر اساس ضرورت و اولویت های آقای استیلی تصمیم گیری هایی صورت گرفت و قرار شد که باشگاه با توجه به نیازهای تیم و با تاییدیه اعضای کمیته فنی در اسرع وقت اقدام به جذب بازیکنان نماید.
ذوالفقارنسب ادامه داد: ناگفته نماند که در این راستا دو فاکتور مهم وجود دارد؛ یکی محدودیت تعداد بازیکنان لیگ برتری است که باشگاه پرس‍پولیس باید جذب کند. دوم میزان بودجه باشگاه و سقفی است که فدراسیون فوتبال تعیین کرده است. با توجه به این موارد اولویت های کار طبقه بندی شد و قرار است باشگاه بسیار سریع و بر اساس اهداف خود که حضور مقتدرانه در مسابقات بسیار مهم جام حذفی، لیگ برتر سال آینده کشور و لیگ قهرمانان آسیاست اقدام به جذب بازیکن داخلی و در صورت لزوم مذاکره و جذب بازیکن خارجی نماید.
  
وی درباره نظرات گوناگونی که درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات وجود دارد، تاکید کرد: هیچ نگرانی درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات وجود ندارد. در کمال صداقت می گویم که باشگاه پرسولیس به دور از حاشیه پردازی و بزرگنمایی کارهای اصولی خود را انجام می دهد. باشگاه در حال حاضر با ۱۰ بازیکن حرفه ای لیگ برتر کشور درحال مذاکره است و به محض قطعی شدن توافق با هر کدام، اعلام خواهد شد. 
 
ذوالفقارنسب در پاسخ به تحلیل هایی که کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را مقطعی و تنها برای انتخاب سرمربی تیم عنوان کرده و نقش این کمیته را در تصمیم گیری های باشگاه زیر سوال می بردند، تصریح کرد: من فکر می کنم آینده همه چیز را روشن خواهد کرد. نباید با کلمات بازی کرد. ان شاء الله این کمیته به دور از حاشیه ها با عملکرد خودش دل هواداران پرسپولیس را شاد خواهد کرد.
 
وی درباره نظر کمیته فنی در خصوص لیست حمید استیلی گفت: سرمربی تیم بر اساس تفکرات و نیازهای فنی که دارند لیست را تهیه کرده اند. لیست ایشان منطقی است. با این وجود در مورد بازیکنان سال گذشته، بازیکنانی که از تیم جدا می شوند و همچنین بازیکنانی که باید جذب شوند این جلسه کفایت نمی کند. قطعا در جلسات آینده این مباحث تکمیل می شود و قطعا به نظر مردم خواهد رسید.
 
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اردوها و دیگر برنامه های در نظر گرفته شده تصریح کرد: این موضوع در حال حاضر مطرح نشده است. قطعا در نشست های بعدی این مساله بررسی می شود. امروز مهم ترین اولویت ما، حضور فعال و مثبت در بازار نقل و انتقالات است.
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com
 
مطالب داغ ورزشی:
استقبال بی‌نظیر تبریزی‌ها از امیر قلعه‌نویی / گزارش تصویری  
دو بازیکن تیم ملی زنان گینه ، مرد از آب درآمدند!
آقای کفاشیان کدام گزینه خنده دارتر است!؟
یکی پرتقال فروش رو پیدا کنه !؟
همه سوتی‌های مضحك فدراسيون فوتبال كفاشيان