آخرین خبرها از ترکیه حاکی از آن است که کمیته فنی باشگاه بشیکتاش با دنیزلی به نتیجه نرسیده و آن ها تصمیم گرفته اند فعلا از یک گزینه خارجی برای حضور روی نیمکت سیاه و سفیدها استفاده کنند.

 

گل: در حالی که گفته می شد مذاکرات مصطفی دنیزلی و باشگاه بشیکتاش به مراحل نهایی نزدیک شده، کمیته فنی این باشگاه، نظر منفی خود را برای بکار گیری دنیزلی که برای سیاه و سفید پوشان بشیکتاش در فصل های گذشته دو جام به ارمغان آورده بود را اعلام کرد. دنیزلی که تا بحال در تمام تیم هایی که حضور داشته خودش را مسئول شکست ها و مشکلات دانسته و همواره با مدیر باشگاه طرف صحبت بوده است که این مسئله خوشایند کمیه فنی نیست.
به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت، چاپ ترکیه مذاکرات کمیته فنی بشیکتاش با دنیزلی به نتیجه نرسیده است و آن ها تصمیم گرفته اند فعلا از یک گزینه خارجی برای حضور روی نیمکت سیاه و سفیدها استفاده کنند.
به نوشته ملیت مصطفی دنیزلی دیدار ساده ای با مسئولان بشیکتاش داشتنه ولی این دیدار به طور رسمی نبوده است.
برهان، مدیرعامل باشگاه بشیکتاش گفت: «در روزهای آتی خبرهای خوبی به هواداران خواهیم داد که چند گزینه در کمیته ی باشگاه مورد بررسی قرار گرفته شده است که مصطفی دنیزلی نیز در لیست جایگزین جای دارد. کسانی که خبر حضور دنیزلی را در باشگاه ما می دهند بخاطر جایگاه ویژه ی این مرد در نزد هواداران ما است.

ژان تیگانا مربی فرانسوی که سابقه کار در ترکیه را دارد فعلا مهمترین گزینه بشیکتاش محسوب می شود. رضا چلیم بای معروف، دیگر گزینه ترک باشگاه است که در صورت عدم توافق با تیگانا شانس مربیگری دارد.
بدین ترتیب به نظر می رسد با به بن رسیدن مذاکرات آقامصطفی و باشگاه ترکیه ای، بار دیگر دنیزلی را در ایران و روی نیمکت پرسپولیس ببینیم. امروز شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس دوباره بالا گرفته بود که با این خبر پرسپولیسی ها دوباره آرام خواهند گرفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
آخرین حضور مظلومی در مقام مربی استقلال؟/عکس
فیلم گل های دیدار برزیل (3) دانمارک (1)/ زردهای جویای نام
اولادی:شنيده‌ام پرسپوليس مرا نمی‌خواهد/ دوست دارم بمانم
اسطوره دوومیدانی از صعود به المپیك بازماند