تیم فوتبال راه آهن هفته آینده راهی ترکیه می‌شود تا اردوی تدارکاتی خود را برای کسب آمادگی بیشتر در این کشور برگزار کند.

 


 
برنا: تیم فوتبال راه آهن شب گذشته و در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 2-1 از سد فولاد گذشت و در مکان هشتم جدول رده بندی ایستاد.

این تیم قرار است روز سه شنبه در کرج به مصاف سایپا برود و پس از آن نیز راهی ترکیه می شود تا اردوی یک هفته‌ای خود را طی روزهای دهم تا هفدهم شهریور در این کشور برپا کند.

سرپرست راه آهن در این باره به برنا گفت: متاثر از رویکرد و نگاه عمیق مالکان و اعضای هیات مدیره باشگاه راه آهن، برنامه‌هایی در راستای توسعه و حضور هرچه مطلوبتر این تیم در صحنه فوتبال داخلی و بین المللی در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا با هماهنگی باشگاه، مقرر گردیده اردوی 7 روزه ای در استانبول داشته باشیم.

اسد فلاح عنوان کرد: این اردو فرصت مطلوبی را برای افزایش هماهنگی و آماده سازی تیم مهیا می‌کند تا ضمن رسیدن به اهداف موردنظر، دو دیدار دوستانه نیز با تیم مطرح و سرشناس گالاتاسرای و بشیکتاش برگزار کنیم.

او در ادامه بیان داشت: اهتمام اعضای هیات مدیره و نگاه ویژه بابک زنجانی رییس هیات مدیره و همچنین صادق رییسی کیا مدیرعامل باشگاه بر این است که راه آهن خصلت متمایز و ممتاز خود را در صحنه فوتبال ایفا کند. لذا چشم اندازی که برای این تیم به عنوان نماینده فوتبال تهران در قالب تیم راه آهن مورد نظر باشگاه است، دستیابی به جایگاه خوب در لیگ برتر است. شرکت هواپیمایی فراز قشم به عنوان مالک و سهامدار باشگاه راه آهن کلیه تمهیدات و امکانات را برای موفقیت تیم تدارک دیده و با پشتیبانی قابل توجه زمینه‌های موفقیت را به عنوان یک باشگاه خصوصی فراهم آورده است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir

مطالب داغ ورزشی:
متوقف کردن مهاجم حریف به هر قیمت/عکس
مانوئل سرانجام اعتراف کرد؛ با کی روش اختلاف داشتم
رویانیان:‌ روزهای خوبی را در ورزش دیدم/ در رشته‌های افتخارآفرین المپیک سرمایه‌گذاری می‌کنیم
پرونده بازگشت مجیدی به استقلال دوباره باز شد