حاشیه های دیدار والیبال ایران و استرالیا
دیدار والیبال ایران و استرالیا در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد که این دیدار با حواشی همراه بود.

دیدار حساس والیبال ایران و استرالیا از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران با برتری در این دیدار به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کرد.

حاشیه های دیدار والیبال ایران و استرالیا

* یک ساعت به آغاز دیدار حساس والیبال ایران و استرالیا باقی مانده است و حدود 300 تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

* داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از یک ساعت قبل در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد و دیدار قطر و چین تایپه را که قبل از دیدار تیم ملی والیبال ایران برگزار می شود، از نزدیک تماشا می کند.

* کواچ(Kovač) سرمربی تیم ملی الف والیبال ایران به همراه دستیارانش در ورزشگاه آزادی حضور دارد تا دیدار ایران و استرالیا را از نزدیک تماشا کند.

* حدود دو هزار نفر در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و تیم ملی کشورمان را تشویق می کنند.

* لیدرها با تماشاگران مواردی را هماهنگ می کنند تا بتوانند در طول بازی بهتر تیم ملی والیبال ایران را تشویق کنند.

* هرچند تعداد تماشاگران 10 هزار نفر کمتر از هواداران در مسابقات لیگ جهانی است اما همین دو هزار نفر هوادار تیم ملی کشورمان با کمک لیدرها، همانند لیگ جهانی والیبال منظم و یکپارچه به تشویق پرداخته و جو سنگینی را به وجود آورده اند.

* برخلاف بازی های گذشته تماشاگران شور و شوق بسیار زیادی دارند و با حرارت زیادی تیم ملی والیبال ایران را تشویق می کنند.

* حمزه زرینی پس از کسب هر امتیاز به سمت تماشاگران خوشحالی می کرد و هواداران تیم ملی والیبال ایران او را با شعار 'زرینی با غیرت' تشویق می کردند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی