حاشیه های دیدار والیبال ایران و چین
تیم های والیبال ایران و چین در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی آسیا مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.

تیم ملی والیبال ب ایران برای صعود به فینال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا برابر تیم ملی والیبال چین به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع ایران به پایان رسید.

حاشیه های دیدار والیبال ایران و چین

* دو ساعت به آغاز والیبال ایران و چین باقی مانده است و حدود 200 هوادار تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند که هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

* داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و نصرالله سجادی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد تا دیدارهای قطر و ژاپن، ایران و چین را از نزدیک تماشا کند.

* تعدادی از هواداران استقلال تهران که برای دیدار استقلال و ملوان به ورزشگاه آزادی آمده اند در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و دیدار قطر و ژاپن را که قبل از دیدار تیم ملی والیبال ایران انجام می شود را از نزدیک تماشا می کنند.

* یک ساعت به آغاز دیدار والیبال ایران و چین باقی مانده است و حدود دو هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. تماشاگران ایرانی در اقدامی جالب در دیدار ژاپن و قطر، یکصدا و هماهنگ تیم ملی ژاپن را تشویق می کنند.

* بازیکنان تیم ملی ژاپن پس از پیروزی بر قطر و صعود به فینال، به سمت تماشاگران ایرانی آمدند و با ادای احترام به تماشاگران ایرانی از آن ها بابت تشویق هایشان تشکر کردند.

* کواچ به همراه دستیارانش در ورزشگاه آزادی حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می کند.

* 50 نفر از تماشاگران چینی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و تیم ملی کشورشان را تشویق می کنند.

* حدود 8 هزار هوادار ایرانی در ورزشگاه آزادی حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران را تشویق می کنند.

* جانباز پرسپولیسی هم در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد و از کنار زمین تیم ملی والیبال ایران را تشویق می کند.

* پس از شکست ایران در دو ست، هشت هزار تماشاگر ایرانی در ست سوم ایستاده و یکصدا تیم ملی ایران را تشویق می کنند.

* در ست سوم دیدار والیبال ایران و چین تماشاگران موج مکزیکی زیبا و هماهنگی را می رفتند.

* پس از پایان ست چهارم، همزمان با پایان دیدار فوتبال استقلال و ملوان هواداران استقلال به سالن 12 هزار نفری آزادی آمدند تا در ست پنجم تیم ملی والیبال ایران را تشویق کنند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی