حاشیه های دیدار والیبال ایران و ژاپن
تیم های والیبال ایران و ژاپن در فینال والیبال قهرمانی آسیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.

بازی فینال والیبال قهرمانی آسیا امروز ساعت 18:00 در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد و ایران با شکست مقابل ژاپن نایب قهرمان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا شد.

حاشیه های دیدار والیبال ایران و ژاپن، و حواشی مراسم اختتامیه

* دو ساعت به آغاز فینال والیبال قهرمانی آسیا باقی مانده است و حدود یک هزار نفر در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند که هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

* داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارد و دیدار رده بندی بین تیم های قطر و چین را که قبل از دیدار ایران و ژاپن برگزار می شود، از نزدیک تماشا می کند.

* یک ساعت به آغاز دیدار والیبال ایران و ژاپن باقی مانده است و حدود 8 هزار هوادار والیبال دوست در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند.

* 12 هزار هوادار والیبال ایران در سالن آزادی حضور دارند و یکصدا و هماهنگ تیم ملی کشورمان را تشویق می کنند.

* با حضور 12 هزار تماشاگر در سالن آزادی رکورد تماشاگران در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا شکسته شد و جو سالن 12 هزار نفری آزادی همانند مسابقات لیگ جهانی است و در سکوها شور و شوق خاصی وجود دارد.

* لیدرها به تماشاگران مواردی را گوشزد می کنند تا در طول مسابقه بتوانند هماهنگ و یکپارچه تیم ملی والیبال ایران را تشویق کنند.

* افشاردوست، هومن افاضلی و نصرالله سجادی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و فینال والیبال ایران و ژاپن را از نزدیک تماشا می کنند.

* در ست اول پس از اینکه ایران با چهار اختلاف امتیاز از ژاپن عقب افتاد، حمزه زرینی تعویض شد. او که از بازی خودش رضایت نداشت پس از تعویض بطری آب را محکم به سمت دیوار پرتاب کرد.

* پس از پیروزی ایران در ست سوم یکی از خواننده های کشورمان آهنگی را اجرا کرد و تماشاگران با او همراهی می کردند. در حال حاضر نتیجه دو بر یک به سود ژاپن است.

* در مراسم اختتامیه حدود دو هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی باقی ماندند و این مراسم را از نزدیک تماشا کردند.

* در زمان اهدای جوایز برترین های انفرادی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، حمزه زرینی در هنگام دریافت جایزه اش بسیار ناراحت بود.

* مراسم با نظم خوبی برگزار می شود و برخلاف فوتبال هیچ گونه افراد متفرقه ای در این مراسم حضور ندارند.

* هنگامی که نام کشور ژاپن به عنوان قهرمان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا خوانده شد، تماشاگران ایرانی این تیم را تشویق کردند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی