نادال و جوکوویچ به دور دوم اوپن آمریکا صعود کردند
در دور نخست مسابقات تنیس آزاد آمریکا، تنیس‌بازانی همچون رافائل نادال، نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز توانستند حریفان خود را شکست دهند و به دور دوم راه یابند.

بامداد امروز (سه‌شنبه) به وقت تهران مسابقات تنیس آزاد آمریکا آغاز شد. در دور اول این ر‌قا‌بت‌ها، رافائل نادال(Rafael Nadal) توانست حریف خود 'برنا کوریک' از کرواسی را با نتیجه‌ سه بر یک شکست دهد. نتایج چهار ست این مسابقه به ترتیب 6 – 3، 6 – 2، 4 – 6 و 6 – 4 بود.

نادال درباره این مسابقه گفت: ست نسخت سطح بالایی داشت. از بازی خودم راضی بودم. حریفم نیز تنیس‌باز خوبی است و به نظرم آینده خوبی دارد. به ‌این‌ ترتیب رافائل نادال به دور دوم مسابقات راه یافت. نادال در دور دوم با 'دیگو شوارتزمن' از آرژانتین روبه‌رو خواهد شد.

در دیگر مسابقه نواک جوکوویچ(Novak Djokovic) توانست حریف خود 'جی سوزا' از برزیل را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست دهد. این مسابقه در سه ست با نتایج 6 – 1، 6 – 1 و 6 – 1 به پایان رسید. جوکوویچ نیز با 'هایدر مورر' از اتریش مسابقه خواهد داد.

کی نشیکوری(Kei Nishikori) دیگر تنیس‌باز سرشناس در دور اول با نتیجه‌ سه بر دو از حریف خود 'بونوآ پر' از فرانسه شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در مسابقات زنان نیز سرنا ویلیامز(Serena Williams) توانست حریف خود 'دیاچنکو' را با نتیجه‌ دو بر صفر شکست دهد و به دور دوم مسابقات راه یابد. ویلیامز بعد از مسابقه خود مقابل دیاچنکو گفت: خوب است که مسابقه اوپن آمریکا آخرین گرند اسلم سال است. اگر در یک کشور دیگر بازی می‌کردیم هم احساس خوبی داشتم و فکر می‌کنم از مسابقه‌ها لذت می‌بردم اما اینکه در آمریکا و در نیویورک بازی می‌کنم، چیز دیگری است. مسابقه متفاوت و عجیبی بود. تمرکز خود را حفظ کردم و در طول بازی فکر کردم. آدم نمی‌داند که چه اتفاقی ممکن است بیفتد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir