درخواست کمک سرنا ویلیامز برای نگهداری از دخترش در اینستاگرام
سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی با گریه‌های مداوم فرزندش مشکل دارد و در اینستاگرام از هوادارانش درخواست کمک کرده است!

دردسر دندان در آوردن دختر سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز بانوی تنیسور آمریكایی كه در روز اول سپتامبر سال 2017 مادر شد و دخترش الئیس الیمپیا اوهانیان جونیور را به دنیا آورد، اخیراً به مسابقات تنیس ‌بازگشته است.

او كه بعد از مادر شدنش به میادین ورزشی بازگشته، اخیراً در زندگی‌‌اش به مشكل خورده و البته مشكل اصلی، همان مشكل كلی همه والدین در ماه‌های اول تولد فرزندشان است.

گویا این روزها الئیس الیمپیا در حال دندان درآوردن است و مثل همه نوزادهای دیگر بی‌قراری می‌كند و بابت همین قضیه سرنا ویلیامز در صفحه رسمی‌‌اش در اینستاگرام از 7/2 میلیون هوادارش كمك خواسته و از آنها خواسته تا به او مشورت دهند.

سرنا ویلیامز دراین رابطه نوشته: «پروسه دندان درآوردن نوزادان را می‌توان «شیطان» نامید. پروسه خیلی سختی است. الئیس الیمپیای بیچاره خیلی اذیت می‌شود. خیلی گریه می‌كند و باید آنقدر بغلش كنم تا بخوابد. همه راهكارهای ممكن را تست كردم. از استفاده از كهربا گرفته تا حوله سرد كه روی لثه‌هایش می‌گذارم.. تا آب تركیب شده با داروهای هومیوپاتی.. ولی هیچ كدام جواب نداد. قلبم می‌شكند. گاهی وقت‌ها به این نیاز پیدا می‌كنم كه مادرم بیاید و مرا در آغوش بگیرد تا بتوانم بخوابم. چون خیلی وقت‌ها پر از استرس هستم. كمك؟ هیچ‌كسی نیست؟»

البته بلافاصله بعد از این پست سرنا ویلیامز بود كه هزاران نفر از هوادارانش در زیر این پست، توصیه‌هایی را به او ارائه كرده و برایش پیغام‌هایی مملو از انرژی گذاشتند تا به او روحیه بدهند تا بتواند این روزهای سخت مادرانه را پشت‌سر بگذارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی