صعود اندی ماری به دور دوم مسابقات اوپن آمریکا
در ادامه ر‌قا‌بت‌های دور اول مسابقات تنیس اوپن آمریکا بامداد امروز (چهارشنبه) اندی ماری توانست با شکست دادن نیک کرگیوس به دور دوم این مسابقات راه یابد.

اندی ماری(Andy Murray) توانست با شکست دادن 'نیک کرگیوس' به دور دوم مسابقات تنیس اوپن آمریکا راه یابد. این مسابقه با نتیجه‌ سه بر یک به پایان رسید. نتایج چهار ست این مسابقه به ترتیب 7 – 5 ، 6 – 3، 4 – 6 و 6 – 1 بود.

اندی ماری درباره این مسابقه گفت: کرگیوس غیر قابل پیش‌بینی است و می‌تواند تمامی توپ‌ها را به فرصت تبدیل کند. او ورزشکار فوق‌العاده‌ای است. این مسابقه بسیار پیچیده بود. به سختی جنگیدم و توانستم پیروز شوم. ماری در دور دوم مسابقات با 'آدریان مانورینو' از فرانسه رو‌به‌رو خواهد شد.

در دیگر مسابقه مهم، راجر فدرر(Roger Federer) توانست از سد حریف خود 'لئوناردو میر' بگذرد. این مسابقه در سه ست با نتایج 6 – 1، 6 – 2 و 6 – 2 به پایان رسید. در دور دوم فدرر با 'استیو دارسیس' از بلژیک روبه رو خواهد شد.

در ر‌قا‌بتی دیگر، استن واورینکا(Stanislas Wawrinka) توانست حریف خود آلبرت راموس(Albert Ramos) از اسپانیا را با نتیجه‌ سه بر صفر شکست دهد. این مسابقه در سه ست با نتایج 7 – 5، 6 – 4 و 7 – 6 به پایان رسید. استن واورینکا در دور دوم مسابقات با 'هیون چونگ' از کره مسابقه می‌دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir