صعود فدرر و جوکوویچ به فینال رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا
در دور نیمه نهایی ر‌قا‌بت‌های تنیس آزاد آمریکا، فدرر و جوکوویچ توانستند حریفان خود را شکست دهند و به فینال ر‌قا‌بت‌ها راه یابند.

صبح امروز راجر فدرر(Roger Federer) توانست با نتیجه‌ سه بر صفر استن واورینکا(Wawrinka) را از پیش‌رو بردارد. این مسابقه در سه ست با نتایج 6 – 4 ، 6 – 3 و 6 – 1 به پایان رسید.

در ر‌قا‌بت دیگر نواک جوکوویچ(Novak Djokovic)، مارین چیلیچ(Cilic) را با نتیجه‌ سه بر صفر از پیش‌رو برداشت. این مسابقه نیز در سه ست با نتایج 6 – 0 ، 6 – 1 و 6 – 2 به پایان رسید. به ‌این‌ ترتیب فدرر و جوکوویچ در فینال این ر‌قا‌بت‌ها با یکدیگر روبه رو خواهند شد.

در ر‌قا‌بت‌های زنان نیز شب گذشته، روبرتا وینچی(Roberta Vinci) از ایتالیا توانست سرنا ویلیامز(Serena Williams) را در دور نیمه نهایی شکست دهد. این مسابقه در سه ست با نتایج 2 – 6 ، 6 – 4 و 6 – 4 به پایان رسید.

وینچی بعد از پیروزی خود مقابل ویلیامز گفت: این بازی فوق‌العاده‌ بود. سعی کردم تمرکزم را حفظ کنم و به اینکه سرنا تنیس باز بسیار خوبی است فکر نکنم. این یکی از بهترین لحظه‌های زندگی من است. فکر نمی‌کردم بتوانم پیروز شوم. تنها به خودم می‌گفتم توپ را در زمین نگه دار و بدو. به ‌این‌ ترتیب پیروز شدم . امروز روز من بود.

سرنا ویلیامز نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: احساس فشار نمی‌کنم و هیچ وقت برای برد در اینجا زیر فشار نبوده‌ام. به ‌این‌ ترتیب وینچی در فینال ر‌قا‌بت‌های زنان با هموطنش فلاویا پنتا(Flavia Pennetta) رو‌به‌رو می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir