سرمربی والیبال استرالیا: بالاخره لبخند به لب ما آمد
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: بالاخره در نشست خبری لبخند به لب ما آمد، چرا که همیشه با ناراحتی در اینجا صحبت کردیم.

'روبرتو سانتیلی' پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ایران در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: بالاخره در نشست خبری لبخند به لب ما آمد. همیشه با ناراحتی در اینجا صحبت کردیم. خوشحالم که بازی خوبی از بازیکنانم دیدم. امروز به ما ثابت شد که چقدر انگیزه و اعتماد به نفس تیم می تواند با پیروزی در بازی‌های مهم بالا برود.

وی ادامه داد: با حاشیه امنیت بازی کردن، توان تیم را بالا می برد. در سه بازی قبل حسرت به دل بودیم که احساس امنیت و اعتماد را قبل از بازی در تیم ایجاد کنیم. خوشحالم که توانستیم از عهده مشکلات خود بر بیاییم. بازی فردا آسان نیست. باید با تمرکز بیشتری برای فردا آماده شویم.

همچنین 'ساکوچف' بازیکن شماره 14 تیم ملی والیبال استرالیا در مورد پیروزی برابر ایران اظهار داشت: امروز خیلی بهتر از بازی های قبل بازی کردیم. اول بازی کمی استرس داشتیم، اما حس خوبی دارد که تیمی خوب بازی کند. پیروزی لذت دارد آن هم در مقابل تیم قدرتمند ایران. در کل پیروزی شیرین است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا 'ادگار' امروز بازی نکرد و آیا آسیب دیده بود، تصریح کرد: نه مطمئن نیستم. فکر می کنم نظر مربی این بود که بماند و کمی استراحت کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir