شکست لهستان مقابل ایتالیا در جام جهانی والیبال
در حالی که لهستان تا آخرین روز جام جهانی صدرنشین رقابت ها بود و تمام بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با شکست مقابل ایتالیا قهرمانی را از دست داد.

جام جهانی والیبال در سال ٢٠١٥ آخرین روز خود را سپری می کند و هرچه قدر در روزهای گذشته این مسابقات بدون فراز و نشیب سپری شد، روز آخر همراه با اتفاقات عجیب است. دور از انتظارترین اتفاق جام، شکست لهستان مقابل ایتالیا در اولین بازی روز بود جایی که شاگردان بدون شکست آنتیگا(Antiga) بعد از برد مقابل تیم های مدعی آمریکا، روسیه و آرژانتین خود را برای قهرمانی در روز آخر آماده می کردند اما پیروزی ناباورانه ایتالیا مقابل این تیم تمام معادلات را بر هم ریخت.

لهستان در یک قدمی رکورد ١١ برد از ١١ بازی جام جهانی بود اما شکست ٣ بر یک مقابل ایتالیا هم این تیم را از کسب این رکورد دور کرد. در صورت پیروزی ٣ بر صفر یا ٣ بر یک آمریکا مقابل آرژانتین، لهستان سهمیه المپیک را نیز از دست خوهد داد چرا که حالا ایتالیا بالاتر از این تیم ایستاده است و در صورت شکست آمریکا مقابل آرژانتین، آنها قهرمان خواهند شد و موضوعی که قطعی است، ایتالیا بالاخره در روز آخر یکی از سهمیه های المپیک را مال خود کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com