پیروزی جوکوویچ و ویلیامز در تنیس اوپن استرالیا
در دور نخست مسابقات تنیس اوپن استرالیا، نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز از سد حریفان‌شان گذشتند و به دور دوم مسابقات راه یافتند.

نواک جوکوویچ(Novak Djokovic) در بازی خود مقابل هیونگ چونگ(Chung) از کره جنوبی توانست به پیروزی دست یابد. این بازی در سه ست با نتایج 6 – 3، 6 – 2 و 6 – 4 به پایان رسید. هنوز حریف جوکوویچ در دور دوم مشخص نشده است.

در دیگر مسابقه نیز کی نیشیکوری(Kei Nishikori) از ژاپن توانست حریفش فیلیپ کولشریبر(Kohlschreiber) از آلمان را شکست دهد. این مسابقه نیز در سه ست با نتایج 6 – 4 ، 6 – 3 و 6 – 3 به پایان رسید. به ‌این‌ ترتیب نیشیکوری در دور دوم با 'آستین کراجیچک' از آمریکا بازی خواهد کرد.

در مسابقه مهم دیگر، توماس بردیچ(Tomáš Berdych) از جمهوری چک، حریفش یوکی بهامیری(Bhambri) از هند را مغلوب کرد. این بازی در سه ست با نتایج 7 – 5، 6 – 1 و 6 – 2 به نفع بردیچ به پایان رسید. بردیچ در دور دوم با 'میرزا باشیج' از بوسنی و هرزگوین روبرو می‌شود.

در مسابقات زنان نیز سرنا ویلیامز(Serena Williams) توانست بعد از چهار ماه غیبت، در دور نخست مسابقات اوپن استرالیا به پیروزی دست یابد. او توانست در این دور، حریف ایتالیایی‌اش کامیلا جیورجی(Giorgi) را در دو ست شکست دهد. نتایج این دو ست 6 – 4 و 7 – 5 بود.

ویلیامز به دلیل آسیب‌دیدگی‌ زانو در مسابقات کاپ 'هوپ مان' نتوانست به بازی‌ها ادامه دهد و از این مسابقات کناره‌گیری کرده بود. این تنیس باز 34 ساله اعلام کرد شرایطش برای ادامه مسابقه اوپن استرالیا خوب است و مشکلی ندارد.

او در این‌باره گفت: زانویم بسیار خوب است. یک ساعت و 45 دقیقه بازی کردم و مشکلی نداشتم. فکر می‌کنم امروز خیلی خوب سرویس زدم و توانستم بر بازی تمرکز کنم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir