سرمربی والیبال ایتالیا: ما عقل خود را به كار انداختیم
سرمربی والیبال ایتالیا گفت: دلیل اصلی تفاوت تیم ما با ایران این بود كه ما عقل خود را به كار انداختیم و روی برنامه تمرینی خود كه كسب نتیجه از حملات بود استفاده كردیم.

'جیانو بلنجینی' پس از پیروزی بر ایران اظهار کرد: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم. ست سوم واقعا سخت و پیچیده بود و خیلی از شاگردانم رضایت دارم كه توانستند با خونسردی به مسابقه برگردند و والیبال تیمی خودشان را نشان دهند.

در آخر باید بگویم كه با نظر لوزانو(Raúl Lozano) موافق هستم تیم ایتالیا سرویس های خوبی در بازی زد اما در مقابل تیم ایران هم دریافت های خوبی داشت ولی دلیل اصلی تفاوت تیم ما با ایران این بود كه ما عقل خود را به كار انداختیم و روی برنامه تمرینی خود كه كسب نتیجه از حملات بود استفاده كردیم.

'امانوئل بیارلی' کاپیتان تیم والیبال ایتالیا پس از پیروزی مقابل ایران اظهار کرد: بازی امروز مقابل ایران بازی آسانی نبود چون تیمی بتواند با نتیجه ٣ بر صفر در خانه حریف با این همه جمعیت حاضر در سالن برنده بازی باشد سخت است.

در ادامه باید بگویم سرویس های پرشی ما تیم ایران را به دردسر انداخت و حملات كناری تیم ایران زیاد خوب كار نكرد اگرچه در زمان هایی از بازی سرویس های پرشی ایران كار را برای ما سخت می كرد ولی كار ما بهتر بود.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ