لوزانو: ایتالیا با دریافت های خوب و اسپک های سالم برنده بازی باشد
رائول لوزانو گفت: ایتالیا امشب با دریافت های خوب و زدن اسپک های سالم توانست با نتیجه ٣ بر صفر برنده بازی باشد.

به گزارش سیمرغ، رائول لوزانو(Raúl Lozano) پس از شکست مقابل ایتالیا در نشست خبری گفت: به ایتالیا تبریک می گویم چون با سرویس های خوبشان تیم ایران را تحت فشار گذاشتند. نمی خواهم بگویم كه فقط سرویس های ایتالیا باعث باخت امشب ما بود.

در لحظاتی از بازی ما دریافت های خوبی داشتیم كه اسپكرهای من كسب نتیجه نمی كردند. تیم ایتالیا امشب با دریافت های خوب و زدن اسپک های سالم توانست با نتیجه ٣ بر صفر برنده بازی باشد.

لوزانو در ادامه گفت: ما تمام توان خود را برای كسب بهترین نتایج و برد خواهیم گذاشت و درست است كه دوست من مربی تیم آرژانتین است ولی كسب نتیجه برای ما مهم است.

بازی با آرژانتین كه تیم ملی كشور خودم محسوب می شود با توجه به بازی اول ما در المپیک در مقابل آرژانتین وابسته به ابتكار ولاسكو(Julio Velasco) است و از اینكه مردم ایران تا این حد ولاسكو را دوست دارند و برایش احترام قائل هستند خوشایند است و پیشگویی خاصی ندارم.

وی همچنین درباره بازگشت مجتبی میرزاجانپور به پست تخصصی اش گفت: پست تخصصی مجتبی كجا است؟ مجتبی در غیاب پشت خط زن باید در این پست به عنوان پشت خط زن دوم به كار گرفته شود گرچه در لحظاتی در پست تخصصی خودش به كار گرفته شد كه عملكرد خوبی به همراه نداشت. عملكرد مثبت مجتبی در تمرینات بهترین فرصتی هست كه در اختیارش قرار می گیرد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ