شکست بشیر باباجان‌زاده در المپیک 2016
بشیر باباجان‌زاده نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در دومین مبارزه خود در المپیک 2016 ریو مقابل نماینده آلمان شکست خورد.

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو، بشیر باباجان‌زاده نماینده سنگین وزن ایران در دومین مصاف خود مقابل ادوارد پاپ(Eduard Popp) از آلمان و نفر پنجم جهان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

باباجان زاده پیش از این پس از استراحت در دور نخست مقابل منگ کیانگ(Meng Qiang) دارنده مدال طلای آسیا از چین با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. رضا کایالپ(Rıza Kayaalp) از ترکیه نیز در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد صباح شریعتی کشتی گیر ایرانی تیم آذربایجان را 5 بر صفر ببرد و به نیمه نهایی رسید تا با ادوارد پاپ آلمانی مبارزه کند.

حبیب‌الله اخلاقی دیگر نماینده کشتی فرنگی ایران در روز دوم المپیک بود که پس از یک پیروزی مقابل حریف سوئدی در دومین مبارزه مقابل داوید چاکوتادزه(Davit Chakvetadze) روس ضربه فنی شد. اخلاقی باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد تا بتواند در مرحله شانس مجدد برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

پیش از این در روز نخست این رقابت ها حمید سوریان با دو شکست به عنوانی بهتر از یازدهمی المپیک نرسید و سعید عبدولی نیز با یک شکست و دو پیروزی به مدال برنز دست یافت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir