حذف نادال از تنیس اوپن آمریکا
رافائل نادال تنیسور اسپانیایی مغلوب حریف فرانسوی‌اش شد و از صعود به یک چهارم تنیس اوپن آمریکا بازماند.

مرحله یک هشتم نهایی تنیس اوپن آمریکا با حذف رافائل نادال(Rafael Nadal) شروع شد. تنیسور اسپانیایی برابر لوکاس فویل(Lucas Pouille) فرانسوی قرار گرفت و سه بر دو شکست خورد. مرد شماره چهار جهان در ست نخست تنها یک گیم را با پیروزی پشت سر گذاشت. نادال که در حضور هموطنش رائول گونسالس(Raúl) بازیکن پیشین رئال مادرید(Real Madrid) بازی می‌کرد توانست در ست دوم شش بر دو پیروز شود.

اما در ست سوم باز هم فویل فرانسوی خوب کار کرد و شش بر چهار این ست را به نفع خود به پایان رساند. تنیسور اسپانیایی ست چهارم را با پیروزی شش بر سه پشت سر گذاشت تا بازی به ست پنجم کشیده شود. نادال در ادامه باز هم ناکام بود و با نتیجه نزدیک شش بر هفت در ست پایانی شکست خورد. این بازی چهار ساعت و 6 دقیقه طول کشید.

در دیگر بازی ها مونفیس(Gaël Monfils) فرانسوی سه بر صفر باقداتیس(Baghdatis) را شکست داد. روز خوش فرانسوی‌ها با پیروزی 'تسونیا' پایان یافت. مرد شماره یازده جهان توانست سه بر یک 'ساک' آمریکایی را شکست دهد و همچون دو هموطن دیگرش به دور بعد صعود کند.

در بخش بانوان آنجلیک کربر(Angelique Kerber) در دو ست پیاپی و با نتایج شش بر سه و هفت بر پنج کویتووا(Kvitova) اهل چک را شکست داد و به یک چهارم صعود کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir