صعود ماری و ویلیامز به یک چهارم نهایی تنیس اوپن آمریکا
تنیسور های برتر جهان با شکست حریفانشان به یک چهارم نهایی تنیس اوپن آمریکا صعود کردند.

مرحله یک هشتم نهایی تنیس اوپن آمریکا دوشنبه شب پیگیری شد. در مهم‌ترین بازی اندی ماری(Andy Murray) برابر دیمتروف(Dimitrov) بلغاری قرار گرفت و به راحتی حریفش را شکست داد. این دیدار در ست نخست شش بر یک و در ست های دوم و سوم با نتیجه مشابه شش بر دو پایان یافت.

در دیگر بازی استن واورینکا(Stan Wawrinka) سه بر یک مارچنکو(Marchenko) اوکراینی را شکست داد. این بازی در ست نخست شش بر چهار به نفع مرد شماره سه جهان پایان یافت. ست دوم با نتیجه شش بر یک به پایان رسید و ست سوم با نتیجه هفت بر شش به نفع مارچنکو به پایان رسید. در ست چهارم واورینکا شش بر سه پیروز شد و در نهایت توانست به دور بعد صعود کند.

خوان مارتین دل پوترو(Juan Martín del Potro) آرژانتینی برابر تیم(Thiem) اتریشی قرار گرفت. این بازی در ست دوم به علت آسیب دیدگی تنیسور اتریشی متوقف شد. تیم مجبور شد از ادامه بازی انصراف دهد. دل پوترو در ست نخست شش بر سه پیروز شده بود و در ست دوم نیز سه بر دو از حریفش پیش بود. کی نیشیکوری(Kei Nishikori) نیز سه بر صفر کارلوویچ(Karlovic) کروات را شکست داد.

در بخش بانوان نیز سرنا ویلیامز(Serena Williams) دو بر صفر شاودوا(Shvedova) را مغلوب ساخت و به یک چهارم صعود کرد. تنیسور شماره یک جهان شش بر دو و شش بر سه پیروز شد. اما خواهرش ونوس ویلیامز(Venus Williams) نتوانست برابر پلیسکووا(Pliskova) اهل چک پیروز شود و دو بر یک شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir